וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר המועמד המוביל להיות מאמן הפרמיירליג הבא שמפוטר

אחרי פתיחת העונה הכי גרועה של הקבוצה ב-27 השנים האחרונות, אתרי ההימורים הציבו את מאמן מנצ'סטר יונייטד במקום הראשון

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

אחרי שחאבי גראסיה פוטר מווטפורד במהלך סוף השבוע והפך למאמן הראשון בפרמיירליג שמאבד את משרתו העונה, אתרי ההימורים בממלכה עדכנו את היחסים בנוגע למפוטר הבא ובראש הרשימה - לצד סטיב ברוס מניוקאסל - צועד לא אחר מאשר אולה גונאר סולשיאר.

הנורבגי הגיע למנצ'סטר יונייטד כמאמן זמני אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו ואחרי ריצה טובה בעונה שעברה, קיבל מינוי קבוע. אלא שחלוץ העבר הנורבגי לא הצליח לשמור על המומנטום והשדים האדומים מגלים יכולת רעה תחתיו.

מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק משחק אחד בארבעת המחזורים הראשונים של העונה וזו פתיחת העונה הכי גרועה שלה מזה 27 שנה (אחרי ארבעה משחקים). והבעיות מצטברות. השדים האדומים השקיעו משאבים רבים בחיזוק ההגנה שלהם בקיץ, אבל בינתיים זה לא ממש עובד. ה-0:4 המרשים על צ'לסי במחזור הפתיחה היה משחק הליגה היחיד מ-19 האחרונים בו יונייטד שמרה על רשת נקייה והחולייה האחורית עדיין נרפית וחדירה.

ב-33 משחקי ליגה כמאמן זמני וכמאמן קבוע, סולשיאר הצעיד את מנצ'סטר יונייטד למאזן של 17 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. כשליברפול ומנצ'סטר סיטי דוהרות מלפנים, שיאנית האליפויות באנגליה שוב נראית כמי שאינה מסוגלת להתמודד על הכתר, לפחות לא עם סולשיאר על הקווים.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
הקסם התפוגג מזמן. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully