וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון בפרמיירליג: חאבי גרסיה פוטר מווטפורד, קיקה סאנצ'ס פלורס מונה

המאמן בן ה-49, שהוביל את הקבוצה לניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, סיים את תפקידו. המאמן לשעבר חוזר

גלאטסראיי

חאבי גרסיה פוטר היום (שבת) מווטפורד והפך למאמן הפרמיירליג הראשון העונה שמסיים את עבודתו. גרסיה בן ה-49 הוביל את הקבוצה מלונדון לניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים הרשמיים האחרונים שלה בכל המסגרות, וגם הוא היה מול קובנטרי מליג 1 בגביע הליגה באפריל. את העונה הנוכחית בפרמיירליג פתחה ווטפורד עם נקודה אחת בלבד מ-12 אפשריות והיא במקום האחרון בפרמיירליג.

גרסיה הוביל את הצרעות לעונה מוצלחת מאוד ב-2018/19 כשהקבוצה סיימה במקום ה-11, הטוב ביותר שלה בפרמיירליג אי פעם - והגיעה גם לגמר הגביע בפעם השנייה בתולדותיה, שם הובסה 6:0 על ידי מנצ'סטר סיטי. יושב ראש ומנכ"ל ווטפורד סקוט דאקסברי אמר: "חאבי ייצג את ווטפורד עם הרבה כבוד ותמיד יזכה להערכה עצומה מצד כולנו על ההישגים שלו". כמו כן, נכתב בהודעה: "כולם בווטפורד מאחלים לחאבי ולצוות שלו את כל הטוב לעתיד והם תמיד יהיו אורחים רצויים בוויקרג' רואד".

מי שמונה למחליפו של גרסיה הוא קיקה סאנצ'ס פלורס. המאמן בן ה-54, שאימן את הקבוצה ב-2015/16 והוביל אותה לעונה מוצלחת באמצע הטבלה של הפרמיירליג ולחצי גמר הגביע, שב אל המועדון. ב-2016 סאנצ'ס פלורס שב לספרד ומונה למאמן אספניול, אותה אימן במשך שתי עונות. את העונה האחרונה בילה בשנגחאי שנואה הסינית.

גרסיה אימן בעבר בין היתר את אלמריה, אוסאסונה ומלאגה בספרד ולפני שחתם בפרמיירליג, הוא עבד כמאמן רובין קאזאן ב-2016/17.

מאמן ווטפורד חאבי גרסיה. רויטרס
סיים את תפקידו. גרסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully