וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסה בצרפת: ההמנון של אנדורה נוגן לאלבניה, הכרוז התנצל בפני העם הארמני

תקרית מביכה לפני המשחק בצרפת: ההמנון הלא נכון נוגן, המשחק נפתח בעשר דקות איחור, הכרוז הוסיף פאדיחה משלו. הארי קיין כיכב עם שלושער במדי אנגליה: "כולם היו טובים, אני רק הייתי שם כדי לכבוש"

גלאטסראיי

מבוכה גדולה נרשמה הערב (שבת) במסגרת משחקי מוקדמות יורו 2020, כשלפני המשחק בו אירחה נבחרת צרפת את מקבילתה מאלבניה נוגן המנונה של נבחרת אנדורה במקום זה של האורחת מהבלקן. האלבנים סירבו להתחיל את המשחק עד אשר ינוגן ההמנון של מדינתם, וכעבור דקות ארוכות אכן תוקנה הטעות ונוגן ההמנון הנכון. אירוע מביך נוסף נרשם לאחר מכן, כשהכרוז הצרפתי התנצל על הטעות - אבל בפני העם הארמני. התקרית השניה, מביכה ככל שהיתה, התרחשה בזמן שהמשחק כבר שוחק ולא הפריעה לקיומו התקין. כך או כך, המשחק נפתח בעשר דקות איחור.

שחקני נבחרת אלבניה. צילום מסך
השחקנים בהלם. אלבניה/צילום מסך

אנגליה הצליחה להשיג הערב (שבת) ניצחון שלישי בשלושה משחקים בבית א' של מוקדמות יורו 2020. נבחרת שלושת האריות טיילה ל-0:4 קל מאוד מול בולגריה כשהארי קיין כובש שלושער (24 אחרי טעות אומללה בהגנה, 49 בפנדל ו-73 בפנדל) ומבשל אחד נוסף לראחים סטרלינג (55).

* נבחרת אנגליה רשמה משחק 42 במוקדמות היורו/גביע העולם ברציפות ללא הפסד (33 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו). ההפסד האחרון שלה היה 1:0 לאוקראינה באוקטובר 2009.

* הארי קיין הפך לראשון שכובש 25 שערים ומעלה ב-40 ההופעות הראשונות שלו בנבחרת אנגליה מאז גארי ליניקר (27 שערים). זה היה השלושער ה-13 שלו בטוטנהאם (11) ואנגליה (2).

* קיין היה מעורב ב-25 שערים ב-30 משחקים תחרותיים באנגליה (20 שערים ו-5 בישול).

* קירן טריפייר מאתלטיקו מדריד הפך לאנגלי הראשון שמשחק בנבחרת בזמן שהוא משחק בלה ליגה מאז דייויד בקהאם ביוני 2007.

עוד בוואלה!

מייקל אואן יורה: בקהאם אכזב, שירר לא נאמן, קאפלו חרא

לכתבה המלאה
הארי קיין חלוץ נבחרת אנגליה. רויטרס
שלושער מספר 13 בטוטנהאם ובנבחרת. קיין/רויטרס

הארי קיין אמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה נתפסנו לא מוכנים בכמה מתפרצות שלהם. אמרנו במחצית שאנחנו צריכים לנסות להשיג את השער השני מהר וזה מה שעשינו. זו תוצאה טובה שאנחנו מקווים לקחת איתנו למשחק ביום שלישי מול קוסובו". קיין נשאל האם יש לו תחרות עם ראחים סטרלינג כיוון ששניהם כבשו עד כה 5 שערים במוקדמות וענה: "זה טוב בשבילו שהוא ממשיך בכושר מהקבוצה גם בנבחרת. הוא שחקן מדהים. הצלחתי להחזיר לו טובה עם הבישול. אנחנו נהנים לשחק ביחד". על המשחק הקרוב מול קוסובו אמר החלוץ: "נצטרך ללחוץ טוב יותר. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מרגישים טוב".

קיין הוסיף: "היה נחמד לכבוש שלושער. אני חושב שכולם היו נהדרים ואני רק הייתי שם כדי לתרגם את זה לשערים. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד. כשהיה 0:1 הם סיכנו אותנו במתפרצות".

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט הוסיף: "אני חושב שהלכנו והשתפרנו ככל שהמשחק התקדם. לא היינו צריכים לסבך את הדברים יותר מדי. נראינו מסוכנים והיו רגעים שנגענו יותר מדי בכדור. המערך שלהם גרם לנו לכמה בעיות". המאמן התייחס למצבים של בולגריה ואמר: "אני לא חושב שהיינו נינוחים מדי, לכל נבחרת יש את הרגעים שלה במהלך המשחק, אתה רק צריך לוודא שאתה רוצה את הריצות, אבל באופן כללי אני מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully