וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ארה"ב כעסו על ההתנהגות של אנטטוקומפו והתעמתו עמו בסיום

האמריקאים לא אהבו את העבירה הקשה שבוצעה על בארנס במהלך הניצחון על יוון וסירבו ללחוץ ידיים ליאניס בסיום. מאמן יוון טוען: "שמרנו את יאניס למשחק ביום שני"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ארצות הברית ניצחה היום (שבת) 53:69 קליל מאוד את יוון במסגרת שלב הבתים השני של מונדובאסקט 2019. האמריקאים יעלו לשלב הבא אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי והם יובסו בהפרש של 22 נקודות ומעלה מול ברזיל במשחק הבא, בעוד היוונים זקוקים לניצחון ב-11 הפרש נגד צ'כיה כדי להעפיל לרבע הגמר ובמקביל שהאמריקאים יגברו על ברזיל.

יאניס אנטטוקמפו סיים את המשחק עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים אחרי שלא שיחק בכלל במהלך הרבע האחרון. המאמן היווני תנאסיס סקורטופלוס אמר אחרי המשחק: "זו החלטה שקיבלנו ביחד עם יאניס. רצינו להגן עליו ולתת לו מנוחה כמו שעשינו עם שחקנים אחרים ברוטציה שלנו. יש לנו משחק חשוב ביום שני וזה הדבר הכי חשוב בשבילנו עכשיו".

היוונים, כאמור, יפגשו את הצ'כים, אותם יצטרכו לנצח ב-12 הפרש. "זה הדבר הכי חשוב בשבילנו עכשיו ונעשה את המיטב שלנו". קוסטאס סלוקאס הוסיף: "החלטנו להתרכז במשחק הבא שלנו ולהעניק מנוחה לכמה שחקנים, זו הייתה החלטה מודעת של המאמן שלנו ואני מסכים איתה לחלוטין".

יאניס אנטטוקמפו שחקן נבחרת יוון. רויטרס
הוחלט שיקבל מנוחה כדי שיגיע חד למשחק ביום שני. אנטטוקומפו/רויטרס

מנגד, מעבר לניצחון המשכנע, בארה"ב מתעסקים בתקרית שאירעה בסיום המשחק בין שחקני הנבחרת לאחים אנטטוקומפו. כדקה וחצי לסיום המשחק, ת'נאסיס אנטטוקמופו ביצע עבירה של תסכול על האריסון בארנס בזמן שהאחרון ניסה להטביע. דין ודברים התפתח לאחר הבאזר בין ג'יילון בראון לבין יאניס, אחיו של ת'נאסיס. צוות השיפוט ואנשי הצוותים המקצועיים דאגו להפריד בין הצדדים, אך שחקני שתי הקבוצות לא לחצו ידיים כנהוג בסיום המשחק. מה שהצית את העצבים אצל האמריקאים היא העובדה שת'נאסיס אפילו לא התנצל לאחר העבירה.

"המשחק היה כבר גמור", אמר בארנס בסיום. "גם התנצלות לא היתה עוזרת אם בסופו של דבר לא הייתי קם. למרבה המזל, הכל בסדר". בראון הודה: "כן, אמרתי משהו ליאניס, יאניס אמר משהו לי... אבל יש לנו דגים גדולים יותר לתפוס עכשיו". מרקוס סמארט אמר ש"זה שהוא לא התנצל הצית את הכל. באותו הרגע, אתה צריך להגיב למה שקרה".

עוד בוואלה!

אליפות העולם: ארה"ב הביסה 53:69 את יוון

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו, נבחרת יוון, מול ג'יילן בראון, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
חילופי דברים. יאניס מול בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully