וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה רגע מדהים לכדורסל הצ'כי": ננו גינזבורג חוגג, ומקבל שבחים באירופה

מאמן צ'כיה בעננים אחרי הניצחון הגדול על ברזיל: "השחקנים גורמים לי להגיד 'וואו' בכל פעם מחדש". ביבשת מחמיאים: "הוא לא מספיק מוערך"

צילום: ברני ארדוב

נבחרת ישראל אמנם לא לוקחת חלק באליפות העולם בסין, אבל יש נציג ישראלי שהופך לחלק בלתי נפרד מהחגיגה. היום (שבת) נמשך מסע הקסם של נבחרת צ'כיה בראשות ננו גינזבורג, עם ניצחון 71:93 מדהים על נבחרת ברזיל שסיבך את תמונת ההעפלה לרבע הגמר. בסבירות גבוהה מאוד, המשחק נגד יוון ויאניס אנטטוקומפו מחרתיים עשוי לקבוע אם גינזבורג ישלים הישג חסר תקדים עבור הכדורסל הצ'כי, ויצעיד אותם לשמונה הגדולות באליפות העולם לראשונה בהיסטוריה.

"זה היה עוד משחק נהדר שלנו, בדיוק כמו בכל המשחקים הקודמים", אמר גינזבורג במסיבת העיתונאים בסיום המשחק. "בכל משחק אני אומר 'וואו' ומברך את השחקנים. זה רגע מדהים לכדורסל הצ'כי. הוצאנו לפועל את כל מה שדיברנו עליו לפני המשחק".

מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג חוגג. GettyImages
עוד הישג נפלא. ננו גינזבורג/GettyImages

גינזבורג סחט מחמאות גם ברחבי היבשת. העיתונאי הקרואטי ודראן מודריץ' כתב ש"בנבחרת צ'כיה כל שחקן יודע מה תפקידו. השטף ההתקפי שלהם כמעט מושלם, בזכות ננו גינזבורג הלא מוערך מספיק. התוצאה הזו לא באמת מפתיעה". גם העיתונאי האוקראיני אולכסנדר פרושוטה ציין ש"אני המום מהקבוצתיות והכימיה שיש לנבחרת צ'כיה".

על הפרקט היה זה שוב תומאש סטוראנסקי, המנהיג הבלתי מעורער של הנבחרת, שהוביל. הוא סיים את המשחק עם 20 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ולא היה רחוק מטריפל דאבל היסטורי לשחקן בודד באליפות העולם - אולם גינזבורג הותיר אותו על הספסל בגארבג' טיים ברבע הרביעי ומנע זאת. "זה הדבר האחרון שחשבתי עליו. תומאש משחק בשביל הניצחון, לא בשביל מספרים", הסביר גינזבורג. "אם הוא היה משחק בשביל המספרים שלו, הוא לא היה מגיע לאן שהגיע בכדורסל. פה זה לא ה-NBA - לא מחפשים שיאים, מחפשים ניצחונות".

סיבה אחת לדאגה בצ'כיה היא מצבו של המתאזרח בלייק שילב, שנפצע במהלך המשחק ולא חזר. "הפציעה נראית לא טוב. נבדוק אותו עכשיו בבית החולים, ונראה מה יהיה", עדכן גינזבורג.

עוד בוואלה!

צ'כיה וננו גינזבורג הדהימו את ברזיל, ונמצאים בתמונת ההעפלה לרבע הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully