וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב עצבני: "נרדמנו בשמירה, היינו חשופים לגמרי בהגנה"

מאמן נבחרת גרמניה ביקר את החלק האחורי אחרי ההפסד הביתי 4:2 להולנד. קומאן עקץ: "הם לא ממש יזמו, יותר חיכו לטעויות שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המפגשים בין גרמניה להולנד תמיד מבטיחים רבות, ובדרך כלל גם מקיימים. זה היה המקרה גם אמש (שישי) כשהשתיים נפגשו בהמבורג במסגרת בית ג' של מוקדמות היורו, וסיפקו משחק התקפי וקצבי שהסתיים בניצחון 2:4 של ההולנדים.

עבור המנשאפט היה זה הפסד בית ראשון במוקדמות היורו אחרי 12 שנה, וגם המאמן יוגי לב הודה בסיום שתהליך ההצערה של הנבחרת עדיין נמצא בחיתוליו, וכי "לדור הצעיר עדיין יש הרבה מה ללמוד".

המאמן ביקר בחריפות את שחקני ההגנה של גרמניה ואמר ש"היינו רדומים וחשופים לגמרי בהגנה. זה לא מה שתכננתי, וזה לא מה שאני מנסה להעביר להם". הוא טען ש"אפילו במחצית הראשונה נראינו עייפים משום מה, ואין לי הסבר לזה".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב עם טימו ורנר. GettyImages
ההגנה אשמה? יוגי לב מתדרך את טימו ורנר/GettyImages

לב הודה ש"גם כשהובלנו 0:1, לא הרגשנו אפילו לרגע שהמשחק נמצא בשליטתנו. איבדנו הרבה כדורים, ובהתקפה לא הגענו לאזורים המסוכנים".

בגרמניה הופתעו בעיקר מסגנון המשחק הנסוג של גרמניה, שאפשרה לאורנייה לשלוט בכדור רוב הזמן. "אסור לנבחרת ברמה שלנו להחזיק כל כך מעט בכדור. אם הולנד שלטה, זה אומר שהיה לנו משחק חלש מאוד", אמר הבלם ניקלאס זולה. גם יוזואה קימיש הודה ש"היינו מאוד פאסיביים במשך 90 דקות, ואנחנו חייבים ללמוד מזה".

בצד השני, ההולנדים חגגו ניצחון מוצדק. "הקבוצה שעשתה יותר כדי לנצח, גם ניצחה בסוף", אמר רונלד קומאן, ספק בעקיצה לגרמניה. "לגרמנים היו כמה הזדמנויות טובות, אבל הן המתינו לטעויות שלנו ולא ממש יזמו".

על האופי שהפגינו שחקניו אמר קומאן: "יש לנו קשיחות, וזה דבר נהדר. אנחנו מאמינים בעצמנו, מרגישים שאפשר לנצח כל יריבה בכל מגרש, ותמיד שומרים על שלווה. אני מאוד אוהב את זה".

הולנד תתארח ביום שני אצל אסטוניה, בעוד גרמניה תפגוש את צפון אירלנד.

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: 2:4 להולנד בגרמניה, סלובניה הפתיעה עם 0:2 על פולין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully