וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה חודשים: ניימאר חזר וכיכב ב-2:2 של ברזיל עם קולומביה

כוכב פ.ס.ז' עלה לכר הדשא לראשונה מאז הפציעה ביוני, בישל לקאסמירו בדקה ה-19, כבש בעצמו בדקה ה-58 וסחט מחמאות מדני אלבס: "תענוג לראות אותו משחק סוף סוף". מוריאל כבש צמד לקולומביאנים

גלאטסראיי

בין הפרשיות מחוץ למגרש, הפציעות והספקולציות הבלתי נגמרות על חזרה לברצלונה, אפשר היה לשכוח בקלות עד כמה ניימאר כדורגלן נפלא. הלילה (בין שישי לשבת) הוא סיפק יופי של תזכורת, כשחזר לכר הדשא לראשונה מאז חודש יוני, וכיכב ב-2:2 של נבחרת ברזיל מול קולומביה במשחק ידידות במיאמי. כ-65 אלף צופים מילאו את היציעים באצטדיון הארד רוק, וראו את ניימאר מלהטט בהופעתו הראשונה מאז הפציעה שספג במדי הסלסאו במשחק ידידות מול קטאר בחודש יוני.

המהלך המסוכן הראשון של ניימאר היה בדקה ה-20, כשהגבהה שלו מצאה את הראש של קאסמירו והמשיכה לרשת. בין לבים הוא הספיק כמעט לסחוט פנדל, אבל דווקא בצד השני נכבש שער מהנקודה הלבנה, על ידי כוכב המחצית הראשונה לואיס מוריאל. הקולומביאני כבש צמד, האחד בפנדל בדקה ה-25 והשני בדקה ה-34.

ניימאר, נבחרת ברזיל חוגג. GettyImages
"זה מה שהוא עושה הכי טוב - לשחק כדורגל". ניימאר חוגג/GettyImages

במחצית השנייה ברזיל השתפרה, ניימאר ופיליפה קוטיניו הפגינו ניצוצות, והראשון היה חתום על שער השוויון עם דחיקה מקרוב בדקה ה-58. בסך הכל, אחרי המשחק העלה ניימאר את מאזנו במדים הלאומיים ל-98 הופעות, 61 שערים ו-41 בישולים.

"תענוג לראות את ניימאר עושה את מה שהוא עושה הכי טוב - לשחק כדורגל. הוא תמיד במיטבו בנבחרת, וגם היום זה נראה ככה", אמר דני אלבס בסיום. גם טיטה שיבח את ניימאר שהשלים 90 דקות, ואמר ש"היכולת של ניימאר עלתה על הציפיות שלי. לא חשבתי שהוא ייראה כל כך טוב אחרי זמן כל כך קצר".

עוד בוואלה!

ג'וזפ מריה ברתומאו: "עשינו הכל, ניימאר לא יחזור בינואר"

לכתבה המלאה
ניימאר מתחבק עם מאמן נבחרת ברזיל טיטה. GettyImages
"לא חשבתי שהוא ייראה כל כך טוב תוך זמן כל כך קצר". טיטה וניימאר מתחבקים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully