וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזפ מריה ברתומאו: "עשינו הכל, ניימאר לא יחזור בינואר"

נשיא ברצלונה דיבר על המגעים עם פ.ס.ז': "הוא יסגור את העונה בצרפת. מסי לא דרש אותו". הכוכב "עצוב ומדוכא" במחנה של נבחרת ברזיל

מתוך טוויטר

בווידאו: הטריק של ניימאר באימון נבחרת ברזיל

בצל ההעברה שלא יצאה לפועל, צפוי ניימאר לפתוח הלילה (בין שישי לשבת, 3:30) בשורות נבחרת ברזיל במשחק ההכנה מול קולומביה שייערך במיאמי. חבריו של הכוכב לסלסאו הודו בפני "אס" כי החלוץ "מלנכולי, עצוב ומדוכא" לאחר שלא הצליח לעזוב את פריס סן ז'רמן לברצלונה. כלפי חוץ משתדל ניימאר לפזר חיוכים, אך בתוך תוכו הוא עדיין כעוס - למעשה, התסכול של החלוץ גדול יותר אפילו מאחרי הפציעה הטראומתית במונדיאל 2014, כך נטען.

"זה מדאיג אותי, כי מדובר בבעיה לנבחרת", אמר המאמן הלאומי טיטה. "אין לנו תחליף לניימאר. כשהוא על כר הדשא, 50 אחוז מהשערים שלנו או מובקעים על ידיו, או שהוא מבשל אותם. אבל מה שקורה בפריס סן ז'רמן לא בידי. אני באותה סירה עם כולם, שמקווים שהכל יסתדר ושהוא יחזור לשחק בפריס. הוא התאושש מהפציעה. אם הוא לא היה כשיר, לא היינו מזמנים אותו. אנחנו לא חסרי אחריות כשזה נוגע לבריאות השחקנים שלנו".

טיטה, כך נכתב, ביקש מחבריו הקרובים ביותר של הכוכב שלו, טיאגו סילבה, מרקיניוס, דני אלבס וקאסימרו, לקחת את החלוץ תחת חסותם. גם ההתאחדות הברזילאית משתדלת לעטוף את ניימאר, שיעלה הלילה על כר הדשא לראשונה זה שלושה חודשים, בצמר גפן ולהרחיק אותו מהתקשורת. החלוץ עצמו עדיין לא יודע מה מצפה לו כשישוב לקבוצתו, בעיקר לאור הגעתו של מאורו איקרדי.

צפו בניימאר באימון נבחרת ברזיל, כולל החלום שהגשים לילדה בת 9 (בסוף הסרטון)

ובינתיים, נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו התראיין הערב לתחנת הטלוויזיה של המועדון ושפך קצת אור על העסקה שנפלה: "לאונרדו הוא זה שפתח את הדלת בשבילנו, ואז הצטרפנו למשא ומתן עם כמה קבוצות אחרות. עשינו כל מה שאפשר כדי שניימאר יגיע אלינו הקיץ, המון חברי הנהלה היו מעורבים. פריס ביקשה שחקנים וכסף, שחקנים בהשאלה עם אופציית רכישה. בלי לציין שמות, הגישה היתה 'תשלמו לנו ותשלחו לנו שחקנים בהשאלה העונה, אנחנו נשלם את המשכורת'. זה היה קצת לא לעניין. לא הצענו להם שחקנים".

ברתומאו הוסיף והדגיש: "מסי לא ביקש את ניימאר. ניימאר היה אפשרות שצצה בשוק, אז החלטנו לנסות. הוא אמר לראשי פריס שהוא רוצה לנהל מגעים רק איתנו, הוא עשה מה שצריך אבל בסופו של דבר הוחלט שימשיך בסן ז'רמן. הוא רצה לעזוב, אבל העונה יישאר שם, הוא לא יוכל לעבור אלינו בינואר. אני לא יכול להתחייב שהוא לא יחזור בעתיד אם תהיה אפשרות כזאת, אבל עדיין לא התחלנו לתכנן את הקיץ הבא. היו שלושה-ארבעה מועדונים שרצו אותו, אחת מהן ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully