וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן "המום ועצבני" על שנותר מחוץ לסגל של יובנטוס לצ'מפיונס: "הבטחות הופרו"

הקשר הגרמני קיבל את ההודעה מסארי, נותר בהלם ותקף: "אם הייתי יודע את זה לפני, לא הייתי נשאר. בשבוע שעבר הבטיחו לי משהו אחר"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר יובנטוס אמרה ג'אן נותר "המום וכועס" אחרי שנודע לו שהוא לא נכלל בסגל של יובנטוס לליגת האלופות שנקבע על ידי המאמן מאוריציו סארי. ג'אן נמצא במחנה של נבחרת גרמניה שמתכוננת למשחק המוקדמות שלה ליורו 2020, טוען שההבטחות שקיבל מהמועדון הופרו. "בשבוע שעבר המועדון הבטיח לי משהו אחר", אמר ג'אן, "אתמול המאמן התקשר אליי ואמר לי תוך פחות מדקה שאני לא בסגל. אני בהלם ועצבני. אני לא יכול להסביר את זה, וגם לא קיבלתי שום הסבר.

"הסוכן שלי ואני דיברנו עם קבוצות אחרות (במהלך הקיץ), אבל אחרי שיחה עם יובנטוס החלטתי להישאר. מבחינתי, תנאי אחד היה לשחק בליגת האלופות. אם הייתי יודע את זה לפני, לא הייתי נשאר. עכשיו אאלץ להסיק מסקנות ולדבר עם הסוכן שלי".

אמרה ג'אן שחקן יובנטוס. GettyImages
בדרך החוצה. ג'אן/GettyImages

ג'אן, שעבר ליובנטוס מליברפול בהעברה חופשית ביוני 2018, לא נכלל בסגל של אלופת איטליה ונותר בחוץ יחד עם מריו מנדז'וקיץ', עוד שחקן שהמאמן לא בונה עליו. בעונה שעברה ג'אן רשם 37 הופעות במדי יובנטוס, אבל לא הצליח להותיר חותם ולהפוך לשחקן חשוב בסגל. הקיץ הגיעו ליובנטוס שני קשרים חדשים - ארון ראמזי מארסנל ואדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן - שדחקו את הגרמני-טורקי עוד יותר לספסל.

ג'אן קושר למעבר לפריס סן ז'רמן כמחליף של ראביו, אבל באיטליה דווח שהמאמן סארי המליץ לו להישאר ולהילחם על מקומו בסגל ובהרכב. עם זאת, בשבוע האחרון של החלון דווח כי יובנטוס הציעה את ג'אן לברצלונה במסגרת עסקת חלפין על איוון ראקיטיץ'.

ג'אן פספס אפשרות לשחק בליגת האלופות מול לברקוזן, קבוצתו לשעבר (לפני שעבר לליברפול), שהוגרלה באותו בית עם יובנטוס (כמו גם אתלטיקו מדריד ובאייר לברקוזן). כעת כבר מדווחים באיטליה שיובנטוס תנסה למכור את ג'אן ואת מנדז'וקיץ' בינואר.

עוד בוואלה!

ברצלונה נחשפת במערומיה בפרשת ניימאר, לואיס סוארס: "הוא עשה הכל בשביל לחזור"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully