וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה קוטלים את איקרדי: "אינטר נפטרה מהבעיה הכי גדולה שלה"

בתקשורת האיטלקית לא מרחמים על הארגנטינאי שהושאל לפ.ס.ז'. ב"גאזטה דלו ספורט" העלו את הידיעה על מעברו לצרפת תחת הכותרת "ביי ביי מאוריטו"

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

מעברו של מאורו איקרדי מאינטר לפריס סן ז'רמן ממשיך לייצר כותרות ובעיקר דם רע בין השחקן למועדון ממנו הושאל לצרפת. החלוץ, שהספיק להסתכסך עם ראשי הנראזורי עוד בעונה שעברה לאחר שסירב לחתום על הארכת חוזה, חוטף לא מעט ביקורות בימים אלה, ונראה שלפחות מצד תקשורת הספורט באיטליה - האשמה כולה בו.

"אינטר שלחה את איקרדי בחינם לפריס", נכתב ב"קוריירה דלו ספורט", שם הוסיפו: "אפילו את השכר שלו הם לא ביקשו מהצרפתים לשלם". בטור דעה אחר היו נחרצים יותר: "אינטר נפטרה מהבעיה הגדולה ביותר שלה". ב"גזטה דלו ספורט" בחרו בכותרת הצינית: "ביי ביי מאוריטו".

כזכור, איקרדי תובע מאינטר - לה הוא עדיין שייך - 1.5 מיליון יורו, לאחר שננקטו נגדו כמה צעדים, אשר לטענתו מהווים אפליה. בין השאר נשלל מהחלוץ סרט הקפטן, הוא הוסר מקבוצת הווטסאפ של השחקנים ואף נודה מאימוני הקבוצה. לטענת הארגנטינאי, מהלכים אלה גורמים לו נזק בל ישוער, ועל כן כאמור, תבע את המועדון.

איקרדי גדל בעיר רוסאריו שבארגנטינה, ובגיל 17 הצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה. משם עבר לסמפדוריה מהסרייה A, שם שיחק שלוש שנים עד למעברו לאינטר לקראת עונת 2013/2014. בקבוצה ממילאנו סיפק החלוץ נתונים מרשימים מאד (111 שערים ב-188 הופעות בכל המסגרות), אך סאגת החוזה החדש, שהחלה עוד במהלך העונה הקודמת יצרה את הפיצוץ הנוכחי בין הצדדים.

מאורו איקרדי עם החולצה של פריס סן ז'רמן. אתר רשמי פריס סן ז'רמן, אתר רשמי
איקרדי מוצג כשחקן פריס סן ז'רמן/אתר רשמי, אתר רשמי פריס סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully