וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף קשות את בת זוגו, יעמוד למשפט באוקטובר ובינתיים ייבחן בהפועל חדרה

2.9.2019 / 10:21

ג'איי קוויטונגו הסקוטי, שהכה נמרצות את בת זוגו ויעמוד למשפט, ייבחן בשורות חדרה. גם שחקן כנף צרפתי ושני זרים נוספים ינסו להרשים

מתוך יוטיוב

בווידאו: צפו בביצועיו של ג'איי קוויטונגו

פועל חדרה החלה הבוקר (שני) ברכבת אווירית של זרים, שייבחנו בימים הקרובים במטרה למצוא זר שישי לקבוצה.

השחקן הראשון שהגיע הוא הקשר הסקוטי ג'איי קוויטונגו, בן 22. קוויטונגו, שגדל באקדמיה של המילטון ושיחק גם באברדין ומורטון הסקוטיות, שיחק בעונה האחרונה גם בליגה האירנית, במועדון סאזי טבריץ. מדובר בשחקן מהיר, שמשחק בכנף, והיה שותף בעבר לסגל הנבחרת הסקוטית עד גיל 21.

יש לציין שקוויטונגו יעמוד למשפט בסקוטלנד אחרי שתקף בצורה חמורה את בת זוגו לשעבר, גרר אותה בגרם מדרגות והכה אותה נמרצות. הוא גרם לה לחבלות קשות ועל פי דיווחים שונים, יעמוד למשפט באוקטובר.

ג'איי קוויטונגו. צילום מסך
מככב בכותרת של "הסאן". קוויטונגו/צילום מסך

שחקן נוסף שנחת הוא הצרפתי חוסיין זאקואני, בן 21, שגדל במארסיי. זאקואני גם משחק בכנף, שיחק בקבוצת המילואים של מארסיי ובעונה האחרונה בטריקלה מהליגה היוונית השנייה.

גם הקשר האנגלי ניית'ן אודוואה, ששיחק בחדרה בעונה שעברה, אמור להגיע לארץ. אודוואה, שביקש לעזוב את ישראל לקראת סיום העונה, יצר קשר עם ראשי הקבוצה בימים האחרונים והביע נכונות לחזור. גם הוא יגיע למבחנים וינסה להרשים את המאמן אורי גוטמן.

פרט לשלושה הללו אמורים לנחות בארץ שני זרים נוספים, גם הם שחקני התקפה, ומבין כולם יצרכו המאמן גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן להחליט האם יש שחקן שהרשים אותם ויוחתם כזר השישי. ביום חמישי תקיים חדרה משחק אימון מול נס ציונה במטרה לראות את הנבחנים גם במשחק.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "סיימנו תקופה מטורפת בצורה הכי טובה שאפשר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully