וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא: אופק נדיר עשוי לפתוח כמגן שמאלי

1.9.2019 / 12:12

המגן הצעיר צפוי לאייש את מקומו של אורי מגבו המורחק (שני, 20:00, ספורט 5 לייב). התלבטות לגבי עמדת המגן הימני. העולה צפויה לשמור על ההרכב מהשבוע שעבר, גרשון קופי לא יהיה בסגל

מחזור 2הסתיים02/09/2019
עירוני קרית שמונה
  • רויז (55)
3:1
  • (7) פדידה
  • (24, פנדל) פדידה
  • (90) גטהון
הפועל כפר-סבא
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה

הקשר הברזילאי סילאס אראוז'ו דה סילבה שחתם בעירוני קרית שמונה ינחת היום (ראשון) בישראל והוא לא יהיה בסגל עירוני קרית שמונה למשחק מול הפועל כפר סבא מחר.

למאמן מסאי דגו כאב ראש בכל הקשור לאיוש עמדת המגן השמאלי מאחר ששני המגנים אמיר בן שמעון ואורי מגבו הורחקו במשחק מול בני יהודה. בימים האחרונים בחן דגו את אפשרות הצבת אופק נדיר הצעיר כמגן שמאלי או לחילופין את הבלם השמאלי זיו מורגן. אחד מהשניים אמור להיכנס לעמדה הזו מחר. בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות בין יובל לוין שפתח במשחק האחרון לבין איאד אבו עביד שחזר לעניינים אחרי פציעה.

לשחקני קרית שמונה לקח כמה ימים כדי להתאושש ממפח הנפש שחוו מול בני יהודה. גם ההרחקה הלא מוצדקת של בן שמעון ובעיקר השער שספגה הקבוצה עמוק בתוספת הזמן, פגעו מאוד במורל ודגו ניסה להרים את השחקנים כשאמר להם: "תסתכלו על הצד החיובי. זה מה שאני לוקח מהמשחק הזה. גם בתשעה שחקנים לא נשברנו ובמשך דקות ארוכות עמדנו בכבוד ובגבורה. ספגנו שער בדקה ה-98, אבל נלחמנו כמו גברים והמשחק הזה עוד יעשה לנו טוב בהמשך".

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
כאב ראש. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

הפועל כפר סבא

העולה החדשה תנסה להשיג נקודות בכורה, אחרי ההפסד המתסכל להפועל חיפה בשבוע שעבר. אופיר חיים צפוי לשמור על ההרכב שלו מהמשחק הקודם, כשהזר החדש גרשון קופי יתחיל לשחק רק לאחר פגרת הנבחרות. לקראת המשחק אמר המאמן: "שיחקנו טוב בשבוע שעבר ונשארנו בלי נקודות, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ורוצים להשיג נקודות בקרית שמונה. אני מגיע לכל משחק בשביל לנצח, לא משנה איך. גרשון קופי עדיין לא בכושר, אבל נשלב אותו לאט לאט ואין ספק שהוא יהיה שובר שוויון בליגה שלנו".

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב התלוננו: "מביאי הכדורים של אשדוד קיבלו הוראה להיעלם"

לכתבה המלאה

טריוויה

* הפועל כפר סבא אוהבת לבקר בקרית שמונה במסגרת ליגת העל. ניצחון החוץ האחרון שלה לפני הירידה היה 1:4 בקרית שמונה, לפני כן ניצחה עוד פעמיים ובמשחק הראשון ב-2007 סיימה בתיקו.

* הניצחון הביתי האחרון של עירוני קרית שמונה על כפר סבא היה 0:3 בליגה הלאומית באפריל 2010. הקריה עלתה בסיום אותה עונה ואילו הירוקים הפסידו במשחקי המבחן.

* קרית שמונה מעולם לא פתחה עונה בליגת העל עם שני הפסדים, כך שזה יכול לקרות לה לראשונה.

* לעומתה, הפעם האחרונה שכפר סבא פתחה עונה בליגת העל עם שני הפסדים הייתה ב-2002/03. בסיום העונה ירדה לליגה הלאומית.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully