וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה משוכנעים: "גבי קניקובסקי עוד יוביל את נבחרת ישראל"

1.9.2019 / 6:54

שי ברדה החמיא לקשר שבישל שלושה שערים, במועדון מרוצים מהכניסה לעניינים של בצ'יראי וקהת. ומה קורה עם ניקו אולסק?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לדרבי החיפאי

במכבי נתניה לא היו יכולים לצפות למשהו יותר טוב מהמשחק אמש (שבת) מול סקציה נס ציונה, שהסתיים בניצחון 0:3. ראשית אלה היו שלוש הנקודות אחרי קמפיין לא מוצלח בגביע הטוטו ותיקו מאכזב נגד הפועל תל אביב. כל תוצאה מלבד ניצחון אמש, הייתה נתפסת כבעייתית למועדון שרוצה להתקדם בעונה הזו ולסיים עם כרטיס לאירופה.

מעבר לניצחון היו כמה שחקנים שבאופן אישי יצאו עם מטען מאוד חיובי מהמשחק. הראשון הוא פאטוס בצ'יראי, שהיה צריך גול כדי להיכנס לעניינים ולהחזיר לעצמו את הביטחון ואתמול סיים עם צמד. במכבי נתניה האמינו בחלוץ והיו משוכנעים ששעריו יגיעו, אבל זה יכול היה לקחת עוד קצת זמן ולכן הצמד של המונטנגרי עשה טוב לכולם.

את השער השלישי כבש רועי קהת, עוד שחקן שהיה צריך שער כדי להתאפס ולחזק את הביטחון שלו. קהת לא שיחק במחזור הקודם, אבל אתמול חזר להרכב של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה וגמל להם ולעצמו בשער חשוב. "אנחנו צריכים לחבק את רועי", אמר בסיום המשחק המאמן שי ברדה. "הוא שחקן שלא שיחק הרבה בשנתיים האחרונות. ברגע שגם פאטוס הבקיע צמד ורועי הבקיע אחד, אז אנחנו מרוצים".

השחקן השלישי שיצא נשכר מהמשחק אתמול הוא גבי קניקובסקי שהיה חתום על שלושה בישולים. קניקובסקי הוא הבייבי של המאמנים ושל ברדה במיוחד. לא במקרה סיפק המאמן כותרת לגביו. "גבי קניקובסקי יהיה שחקן שיוביל את הנבחרת בשנים הבאות", אמר ברדה ביחס לעובדה שהקשר לא קיבל זימון לנבחרת והוא רק בסגל המורחב ומחכה למצב שבו יקפיצו אותו לסגל. ברדה הוסיף: "קניקובסקי זה שחקן שכל הזמן מתקדם וכל הזמן עובד. תיתנו לו זמן והוא יוביל את הנבחרת".

פאטוס בצ'יראי עם גבי קניקובסקי שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
שניים מגיבורי השבת. בצ'יראי וקניקובסקי/ברני ארדוב

למרות השלישייה, הצהירו בנתניה שלא היה להם משחק טוב. "לא שיחקנו טוב אבל היו לנו רגעים טובים אותם ניצלנו לשערים יפים", הבהיר ברדה. "אנחנו צריכים להיראות יותר טוב וניראה יותר טוב. יש לנו הרבה מה לעבוד ויש לנו מה לשפר".

ברדה טען אמש שלא היה שום לחץ מכיוון ההנהלה: "יש לנו שקט במכבי נתניה. שקט מההנהלה. אנחנו עובדים בשקט כדי לשפר את הדברים".

מי ששוב לא התלבש הוא ניקו אולסק. "יש לנו 22 שחקנים בקבוצה. ניקו אולסק זה שחקן שגידלנו מליגה א'. אנחנו בטוחים שניקו יתרום לנו בהמשך השנה. אני גם מאוד מאמין ביכולות שלו וכשהוא יחזור לשחק הוא יראה את זה", טען ברדה שהוסיף: "אנחנו מרוצים מהסגל שלנו. לא נביא זר כי זה יפגע ברוי קורין, יונס מלדה ואביב אברהם. אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו יקבלו דקות".

הבלם רומן גולובארט שכבר מתגלה כשחקן חיזוק טוב מאוד, אמר בסיום המשחק: "אם פאטוס יבקיע משחק כן-משחק לא, זה יהיה מצוין בשבילנו. גם רועי כבש וזה חשוב לנו כקבוצה. אני כרגע משחק עם דולב אזולאי ועם מגנים שונים ממה שהיה בהתחלה וזה קורה בקבוצת כדורגל. אני חושב שהשחקנים לצדי טובים מאוד. יש הרבה שחקנים טובים במכבי נתניה. אני מאוד מרוצה מזה שהגעתי למכבי נתניה. היה לי מאוד קל להתאקלם בקבוצה. המטרה שלי לנצח בכל משחק בית, לא לספוג ולהיות תחרותיים במשחקי החוץ. גבי קניקובסקי מאוד מרשים אותי בגילו הצעיר".

עוד בוואלה!

שי ברדה: "פאטוס בצ'יראי הוא החלוץ הכי טוב בישראל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully