וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "פאטוס בצ'יראי הוא החלוץ הכי טוב בישראל"

חלוץ מכבי נתניה ענה להביקורות עם צמד מול סקציה נס ציונה: "צריך זמן כדי להתניע, אבל הוא חלוץ אדיר". עמיר תורג'מן אחרי ההפסד: "ברור שאני מודאג"

אחרי התיקו המאופס מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה, ניצחון הערב (שבת) בבית על סקציה נס ציונה היה מאד חשוב למכבי נתניה. הצהובים הראו יכולת טובה מפתיחת המשחק כאשר פאטוס בצ'יראי העלה אותם על לוח התוצאות בדקה השלישית. רועי קהת הכפיל את התוצאה בנגיחה (34), והחלוץ המונטנגרי, שספג לא מעוט ביקורות על יכולתו בגביע הטוטו ובמחזור הליגה הראשון, סיים עם צמד שערים (64) וקבע את תוצאת המשחק. גבי קניקובסקי הצטיין עם שלושה בישולים, כמות שווה לכל הבישולים שלו בעונה שעברה.

העולה החדשה, שהפסידה במחזור הקודם למכבי תל אביב, שוב יורדת מהמגרש מופסדת ומגלה יכולת חלשה ביחס לקבוצות החזקות בליגה.העולה החדשה הגיעה למספר קטן של הזדמנויות והתקשו ליצור סדר בצד ההגנתי בכדי לעצור את נתניה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים שער. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים שער/ברני ארדוב

מאמנה של נתניה שי ברדה אמר לאחר המשחק: "למרות הניצחון, יש המון על מה לעבוד, והמון מה לשפר. מכבי נתניה צריכה ליצור יציבות, לחבר כמה משחקים טובים. גם היום ברגעים מסויימים היה כדורגל בינוני". המאמן התייחס גם לשני השחקנים הבולטים בקבוצתו הערב: "אני מאמין בבצ'יראי, החלוץ הכי טוב בישראל. יש לנו סבלנות, הוא צריך זמן כדי להתניע, אבל מדובר בחלוץ אדיר. קניקובסקי התקדם, אני גאה בו ומרוצה מהרצון ומהיכולת שלו. שנה שעברה היו לו חבלי לידה כשהגיע מהפועל עכו, העונה הוא הפך לשחקן משמעותי, והוא יודע לעשות את זה בצניעות ועם המון שקט.

מאמן הקבוצה המפסידה עמיר תורג'מן: "ברור שאני מודאג, גם השבוע זה לא היה מספיק טוב. צריך לשנות כמה דברים ואנחנו נשנה אותם. אנחנו בהתוות, קבוצת חדשה. אני לא חושב שאנחנו מתפרקים, אנחנו לא נכנסנו מספיק טוב למשחק וספגנו שער, ובחצי השני לא היינו מספיק טובים. זה חלק מלהיות קבוצה צעירה שהגיעה לליגת העל, אנחנו מבינים איפה אנחנו נמצאים. כל כדור שאנחנו מאבדים הוא בעל משמעות, וכשאנחנו לא עושים את הדברים מספיק טוב אנחנו נענשים. צפויים להגיע עוד שחקני הגנה ונהיה יותר מסודרים".

שחקני סקציה נס ציונה מאוכזבים. ברני ארדוב
לא הצליחו להשיג נקודות ראשונות בליגה. שחקני נס ציונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully