וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שמרה על מאזן מושלם, 1:1 בדרבי בין רומא ללאציו

אלכסיס לא שותף ב-1:2 של הנראזורי על קליארי בחוץ, לוקאקו הכריע בפנדל. גם טורינו מושלמת אחרי מהפך וניצחון 2:3 בחוץ על אטאלנטה

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

בווידאו: אלכסיס סאנצ'ס עם נחיתתו במילאנו לפני החתימה באינטר

הליגה האיטלקית יצאה גם היא להפוגה של שבועיים בגלל משחקי הנבחרות, ואצלה יש שלוש קבוצות מושלמות. אחרי הניצחון הדרמטי של יובנטוס במשחק המשוגע מול נאפולי, הצטרפה אליה גם אינטר עם 1:2 בחוץ על קליארי וטורינו שחזרה מפיגור וניצחה 2:3 את אטאלנטה.

שחקן רומא אלסנדרו פלורנצי. רויטרס
כבש נגד האקסית. קולארוב/רויטרס

לאציו - רומא 1:1

מאז שמונה למאמן לאציו, סימונה אינזאגי תמיד הפסיד בדרבי הראשון מול מאמן חדש. עד היום. אלכסנדר קולארוב העלה את הג'אלורוסי ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-17 אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל לואיס אלברטו השווה בדקה ה-59 אחרי פעולת הכנה של צ'ירו אימובילה. לאציו הייתה יותר מסוכנת, אבל חואקין קוראה מצא את הקורה ופאו לופס עצר כמה כדורים מסוכנים. שער של התכולים בדקה ה-92 נפסל אחרי שהכדור עבר את קו החוץ לפני הכיבוש ובסיום חלוקת נקודות בעיר הנצח. כריס סמולינג ישב 90 דקות על הספסל של הג'אלורוסי.

מאמן לאציו, סימונה אינזאגי. GettyImages
סוף סוף לא הפסיד דרבי למאמן חדש. סימונה אינזאגי/GettyImages

קליארי - אינטר 2:1

הנראזורי סומנו עם הגעתו של אנטוניו קונטה כמי שיכולים לקרוא תיגר על השלטון של יובנטוס, והציפיות רק גברו לאחר ה-0:4 המרשים על לצ'ה והצטרפותו של אלכסיס סאנצ'ס. גם את המבחן בסרדיניה הם עברו. הצ'יליאני נכלל בסגל כבר אחרי אימון אחד וישב על הספסל לצד דייגו גודין (נכנס בדקה ה-78 וניקולו בארלה, שזכה לתשואות מהקהל המקומי כששיחק 21 דקות מול הקבוצה אותה עזב ביולי. ראג'ה נאינוגולן שעשה את המעבר ההפוך דווקא פתח בהרכב קליארי, שאיבדה בשבוע שעבר את לאונרדו פאבולטי בגלל קרע ברצועה הצולבת והביאה במקומו את ג'יו סימאונה. גם השוער רובין אולסן הגיע מרומא, ובדקה ה-25 כבר הוציא כדור ראשון מהרשת, אחרי הרמה של סטפנו סנסי ונגיחה לרשת של לאוטרו מרטינס הארגנטינאי. השוויון של המארחת היה גם בנגיחה מתוצרת דרום אמריקה, כשהרכש האורוגוואי נהיטן נאנדס בישל מצד ימין לברזילאי ז'ואאו פדרו. סנסי הדביק כדור חופשי לעמוד ובדקה ה-72 להטט ברחבה וסחט פנדל, אותו רומלו לוקאקו ניצל כדי להשאיר את אינטר מושלמת.

שחקני אינטר חוגגים. GettyImages
עברו עוד מבחן. שחקני אינטר/GettyImages
ראג'ה נאינגולן שחקן קליארי מול אינטר. GettyImages
קליארי עם 0 מ-6. ראג'ה נאינגולן מול האקסית/GettyImages

אטאלנטה - טורינו 3:2

הפתעת העונה שעברה נאלצה לארח באניו טארדיני של פארמה, איבדה יתרון וראתה את טורינו נצמדת ליריבתה העירונית יובנטוס עם שש נקודות בפסגה. קווין בוניפאצי נגח את הראשון של טורינו בדקה ה-24 אחרי הרמה של דניאלה באזלי, אבל דובאן ספאטה המצוין הפך עם צמד עוצמתי בדקות 38 ו-54. אלכס ברנגר הספרדי ענה עבור טורינו שלוש דקות לאחר מכן, והמהפך הנגדי הושלם עם עוד בישול של באזלי במצב נייח ועוד נגיחה של בלם, הפעם ארמנדו איצו בדקה ה-66.

שחקני טורינו חוגגים עם קווין בוניפאצי (במרכז). GettyImages
הבלמים השאירו את טורינו מושלמת. קווין בוניפאצי חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

ססואולו - סמפדוריה 1:4
לססואולו: דומניקו ברארדי (29, 36 ו-43), חאמד טראורה (47). לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (67 בפנדל), רונאלדו ויירה הורחק (45)

גנואה - פיורנטינה 1:2
לגנואה: כריסטיאן ספאטה (11), כריסטיאן קואמה (65). לפיורנטינה: אריק פולגאר (76 בפנדל)

אודינזה - פארמה 3:1
לאודינזה: קווין לזניה (17). לפארמה: ז'רביניו (43), ריקרדו גאליולו (59), רוברטו אינגלזה (75)

לצ'ה - ורונה 1:0
לוורונה: מתאו פסינה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully