וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיבות לאופטימיות: נבחרת הנשים בכדורגל הפסידה 3:2 לאיטליה החזקה

קרן גור (32) ומריאן עוואד (90+1) כבשו לנבחרת שערים רשמיים ראשונים מאז אפריל 2017, אבל לא הצליחו למנוע הפסד ביתי ברמת גן

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור לפני מונדיאל הנשים האחרון

קצת יותר משבוע אחרי שמשחק הידידות נגד צ'לסי הביא יותר מ-8,500 צופים וצופות וקבע שיא קהל ישראלי למשחק כדורגל נשים, נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל פתחה היום (חמישי) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2021 עם הפסד ביתי מכובד 3:2 לאיטליה החזקה במסגרת בית ב'. קרן גור העלתה את ישראל ליתרון מפתיע מאוד (32), אבל כריסטיאנה ג'ירלי (45+2), אליסה ברטולי (64) ו-ולנטינה ג'הצ'ינטי (72) הפכו וסידרו ניצחון לאורחות. מריאן עוואד הצליחה רק לצמק בתוספת הזמן (90+1).

גם במשחק הזה נשבר שיא: יותר מ-1,400 צופים וצופות הגיעו לאצטדיון רמת גן, ובכך קבעו שיא קהל למשחק רשמי של נבחרת הנשים בארץ. גבי בורשטיין, שמונה ביוני האחרון למאמן הנבחרת, עלה למשחק רשמי ראשון בידיעה שהאיטלקיות, שעשו מונדיאל נהדר, טובות בהרבה. למרות זאת, ישראל הצליחה להפתיע עם שער נאה של קרן גור (32), אבל אז ולנטינה ג'הצ'ינטי נכנסה לעניינים. על סף הירידה להפסקה היא בישלה לכריסטיאנה ג'ירלי, בדקה ה-64 לאליסה ברטולי ובדקה ה-72 היא כבשה בעצמה וסידרה לאיטליה 1:3 ברמת גן. מריאן עוואד עוד הצליחה לצמק עם שער כבוד לישראל (90+1), אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ונגמר בהפסד 3:2 מכובד בהחלט.

ישראל תוכל להתנחם בכך שהיא כבשה שער רשמי ראשון מאז אפריל 2017, אז ניצחה 0:7 את אנדורה. קמפיין המוקדמות הקודם של הנבחרת, קמפיין מוקדמות מונדיאל 2019, היה מזעזע: הכחולות-לבנות סיימו אותו במקום האחרון בבית ז', עם נקודה אחת בלבד (תיקו 0:0 ביתי עם פינלנד) ובלי שער זכות (מאזן שערים נוראי של 23:0). הנבחרת יכולה להרגיש אופטימית ומעודדת למרות ההפסד, והיא תארח עוד נבחרת חזקה ממנה בהרבה על הנייר, דנמרק, ביום שלישי הקרוב.

שחקניות נבחרת הנשים של ישראל חוגגות עם קרן גור. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
רגע בלתי נשכח. שחקניות נבחרת הנשים חוגגות עם קרן גור/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully