וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון היסטורי לאוניון ברלין על דורטמונד, 1:6 לבאיירן מינכן על מיינץ

העולה החדשה השיגה ניצחון ראשון בתולדותיה בבונדסליגה - 1:3 ענק, בולטר חגג צמד. האלופה דרסה את האחרונה, צמד ללבנדובסקי הלוהט

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך, ובאיירן מינכן לא ריחמה על האחרונה בטבלה מיינץ בדרך ל-1:6 מהדהד. ההפתעה הגיעה מכיוונה של בורוסיה דורטמונד, שאפשרה לאוניון ברלין להשיג ניצחון בכורה בתולדותיה בבונדסליגה עם 1:3 נפלא. באייר לברקוזן והופנהיים סיימו משחק נטול שערים ונפרדו ב-0:0.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שישה שערים בשלושה מחזורים. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - מיינץ 1:6

אחרי שנתן לקוטיניו את דקות הבכורה שלו בבונדסליגה בשבוע שעבר, ניקו קובאץ' נתן לברזילאי את המקום בהרכב הפותח של הבווארים. יחד איתו חזר להרכב גם תיאגו שחזר מפציעה, כשבחוד לבנדובסקי המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו והגיע לשישה שערים.

דווקא מיינץ האחרונה בטבלה היא זו שהפתיעה את המארחת ועלתה ליתרון מהיר בדקה השישית מרגליו של ז'אן פול בואטיוס. רונאל פייר גבריאל הרים כדור מאגף ימין, החלוץ ההולנדי חמק מאחורי בנז'מן פבאר ונגח פנימה. מנקודה זו, המשחק הפך להצגה של קבוצה אחת.

בדקה ה-36 פבאר הצליח לכבוש את שער הבכורה שלו בבאיירן כאשר בעט מהאוויר מכדור מסוכן שהכניס איוון פרישיץ' משמאל והשווה ל-1:1. הבווארים השלימו את המהפך כאשר דויד אלאבה כבש בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה- 45, אחרי שרוברט לבנדובסקי הוכשל אחרי שחטף את הכדור באיזור מסוכן.

בנז'מן פבאר שחקן באיירן מינכן חוגג עם איבן פרישיץ'. רויטרס
חוגג את שער הבכורה שלו בבאיירן. בנז'מן פבארד/רויטרס

באיירן השתלטה על המשחק ועלתה ליתרון 1:3 בדקה ה-54, הפעם פרישיץ' נגח פנימה אחרי הגבהה של פבאר. קינגסלי קומאן הצטרף לחגיגה וכבש את הרביעי של באיירן בדקה ה-64 אחרי כדור קרן מדוד של ג'ושוע קימיש. רוברט לבנדובסקי כבש את החמישי של המארחת (78) כשהשתלט על כדור אבוד ברחבה ובעט בחדות לפינה השמאלית. מיינץ התפרקה לחלוטין, באיירן המשיכה לעשות את כל שעלה על רוחה, ואלפונסו דיוויס, שנכנס כמחליף, קיבל כדור עומק טוב של תומאס מולר ולבד מול השוער כבש בהצלחה כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 1:6 לאלופה.

אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:3

הצהובים-שחורים פתחו את העונה עם 1:5 ביתי נגד אוגסבורג אחרי שנקלעו לפיגור מוקדם, במחזור השני שוב סיפקו מהפך ב-1:3 המאוחר על קלן והפעם הסדקים שהתגלו בתחילת העונה כבר הובילו להפסד ראשון - ועוד איזה הפסד. מריוס בולטר בעט פנימה אחרי כדור קרן בדקה ה-22, פאקו אלקאסר איזן שלוש דקות לאחר מכן כשדחק כדור רוחב של ג'יידון סאנצ'ו, אולם בולטר השלים צמד (50) כשהגיע ראשון להדיפה של רומן בורקי וסבסטיאן אנדרסון קבע את תוצאת המשחק (75). ערב ענק לעולה החדשה, שחוגגת את ניצחון הבכורה שלה בבונדסליגה. דורטמונד יוצאת לפגרה עם הרבה נורות אזהרה, כשתשוב ממנה יצפו לה משחקים מול באייר לברקוזן וברצלונה תוך ארבעה ימים.

עוד בוואלה!

בדם ליבם: אוניון ברלין, מועדון האוהדים הכי מיוחד

לכתבה המלאה

באייר לברקוזן - הופנהיים 0:0

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות עם מאזן מושלם עד כה, אבל הציגו משחק חלש עם הרבה החמצות וחוסר דיוק. למרות שלברקוזן החזיקה בכדור 75% מהזמן ומסרה כפול מהופנהיים, הצליחה לבעוט רק פעם אחת למסגרת מתוך 11 ניסיונות. המשחק הסתיים בתיקו, שממנו לברקוזן יכולה להיות מאוד מאוכזבת.

סוון בנדר שחקן באייר לברקוזן ודניס דייגר שחקן הופנהיים. GettyImages
תיקו מאופס. בנדר וגייגר נאבקים על הכדור/GettyImages

משחקים נוספים:

פרייבורג - פ.צ. קלן 2:1
שאלקה - הרטה ברלין 3:0
וולפסבורג - פאדרבורן 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully