וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הדרבי הופסק בגלל שלטים הומופוביים, מארסיי ניצחה 1:2 בניס

השופט קלמון טורפן עצר את המשחק לכמה דקות בגלל שלטים וקריאות מכיוון אוהדי המארחת, אבל הקבוצות חזרו לשחק ומארסיי חגגה ניצחון בכורה. 0:3 לליל על סנט אטיין

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

בווידאו: אלכסיס סאנצ'ס במילאנו לקראת החתימה באינטר

ועידת ה-G7 הנערכת בצרפת גרמה להארכת המחזור השלישי בליג 1, שהגיע לסיומו הערב (רביעי) עם הדרבי של הריביירה בין ניס למארסיי. האורחת השיגה ניצחון בכורה בעידן אנדרה וילאש בואש עם 1:2, בתום משחק שעורר סערה. סגנית האלופה ליל שיחקה מוקדם יותר, הביסה בביתה 0:3 את סנט אטיין והתקדמה למקום הרביעי.

שלט של אוהדי ניס לכבוד סר ג'ים רטקליף. AP
את הבעלים החדש הם דווקא קיבלו יפה. אוהדי ניס/AP

ניס - מארסיי 2:1

המשחק הראשון בעידן הבעלות החדשה של ניס, שעברה לידי קבוצת אינאוס של המיליארדר הבריטי ג'ים רטקליף, הופסק במהלך המחצית הראשונה בגלל שלטים הומופוביים ביציע של הקהל המארחי וקריאות בגנות אנשי הקהילה הגאה. השופט קלמון טורפן עצר את הדרבי החם לכמה דקות, ולאחר שחידש אותו היה זה דריו בנדטו הארגנטינאי שהעניק למארסיי יתרון עם שער הבכורה שלו בדקה ה-31. דאנטה עזר לכדור להיכנס פנימה והאורחת השיגה יתרון שהחזיק מעמד עד לדקה ה-66, אז ווילאן סיפריאן איזן מהנקודה הלבנה. אלא שבחלוף שבע דקות נפסק פנדל גם בצד השני, בעקבות עבירה ברחבה על המחליף ואלר ז'רמן. דימיטרי פאייה לא נכשל וקבע ניצחון שישי רצוף של מארסיי על היריבה המרה, שאיבדה את המאזן המושלם.

דריו בנדטו שחקן מארסיי חוגג שער. AP
שער ראשון וניצחון ראשון. דריו בנדטו/AP

ליל - סנט אטיין 0:3

במחזור הסיום של עונת 2017/18, לאחר שכריסטוף גאלטייה כבר הצליח להציל את ליל מירידה, הוא חזר לסטאד ז'ופרואה גישאר, המקום בו אימן במשך שמונה שנים, והובס 5:0. מאז הוא רק נוקם, ואחרי שני ניצחונות על סנט אטיין בעונה הקודמת, הערב הגיע השלישי. הירוקים חגגו מוקדם יותר את האיחוד בין מתיו דבושי לקשר יוהאן קבאיי שחתם רשמית הבוקר, אבל האחרון עדיין לא כשיר וראה מהיציע את הקבוצה עמה זכה באליפות דורסת את קבוצתו החדשה. לואיק רמי נפצע ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-19, אבל מחליפו ויקטור אוסימן הרשית בדקה ה-37 אחרי כדור רוחב של דומאגוי ברדאריץ' בן ה-19 מצד שמאל. דבושי ביצע עבירה ברחבה ואפשר לג'ונתן במבה לכבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-69, כשאוסימן הניגרי השלים צמד שני העונה עם סיבוב נהדר וכדור שטוח אל הרשת בדקה ה-75. האורחת רצתה פנדל בדקה ה-79 בעקבות נגיעת יד, אבל ה-VAR קבע אחרת והיא לא השיגה אפילו שער ניחומים בהפסד הבכורה שלה העונה.

שחקני ליל עם המאמן כריסטוף גאלטייה. רויטרס
לא שוכח את החמישייה מלפני 15 חודשים. כריסטוף גאלטייה עם שחקני ליל/רויטרס
ויקטור אוסימן שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
מלך שערי הליגה הצרפתית אחרי שלושה מחזורים. ויקטור אוסימן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully