וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מול ריאל, סולומון מול ברצלונה? לקראת הגרלת הבתים של ליגת האלופות

שלושת המקומות האחרונים נתפסו והכול ערוך ומוכן להגרלת שלב הבתים (ה', 19:00, ספורט 5). בית המוות האפשרי: ליברפול, ריאל, אינטר ולייפציג

מתוך יוטיוב

מאז 1 ביוני וה-0:2 של ליברפול מול טוטנהאם, חיכינו וציפינו ביחד עם עוד מיליוני אנשים ברחבי העולם לחזרה שלה ומחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5, יורוספורט ובאתר אופ"א) כבר נתחיל להרגיש את הריח של ליגת האלופות באוויר. הגרלת שלב הבתים תיערך במונאקו.

אל 26 הקבוצות שהרוויחו את הכניסה אל שלב הבתים בצורה אוטומטית (ארבע הראשונות באנגליה, ספרד, גרמניה ואיטליה, שלוש הראשונות בצרפת, שתי הראשונות ברוסיה ואלופות פורטוגל, אוקראינה, בלגיה, טורקיה ואוסטריה) יצטרפו גם שש הקבוצות שעשו את הדרך מהמוקדמות.

כמו בכל שנה, 32 הקבוצות חולקו לארבעה דרגים שונים, כשבניגוד לעבר הדרגים כבר לא נקבעים רק לפי נקודות יעילות באופ"א, אלא משוריינים בדרג א' מקומות לאלופות. כך למשל כל הקבוצות בדרג א' עם דירוג נמוך מזה של ריאל מדריד (146), אבל בגלל שהיא לא אלופה היא רק בדרג השני. הקבוצות יוגרלו לשמונה בתים של ארבע בכל בית.

שלב הבתים ייצא לדרך ב-17/18 בספטמבר ויינעל ב-10/11 בדצמבר כשכל קבוצה תשחק נגד שלוש האחרות בבית שלה פעמיים: בבית ובחוץ. גמר ליגת האלופות ייערך העונה ב-30 במאי 2020 באצטדיון אטאטורק באיסטנבול.

בנוסף להגרלה, יוכרזו גם הזוכים בשלל פרסים בטקס: שחקן העונה של אופ"א, שוער העונה של ליגת האלופות, שחקן ההגנה של ליגת האלופות, קשר העונה של ליגת האלופות וחלוץ העונה. גם שחקנית העונה תוכרז.

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון מניף את גביע האלופות. רויטרס
הרגע הגדול של ליברפול מיוני/רויטרס

בית מוות אופציונלי בהגרלה הזו יכול לכלול את ליברפול, ריאל מדריד, אינטר ור.ב. לייפציג. את ריאל, אגב, יכול לפגוש גם האקס כריסטיאנו רונאלדו שנמצא עם יובנטוס בדרג הראשון, כשבאותה מידה יכול אדן הזאר לקבל את צ'לסי, אותה עזב הקיץ.

רד בול זלצבורג, שכשלה במשך שנים בשלבי המוקדמות, נכנסה הפעם אוטומטית לשלב הבתים וזו תהיה הופעה ראשונה שלה מאז ימי קזינו זלצבורג והניצחון על מכבי חיפה. אלופת אוסטריה נמצאת בדרג השלישי ולכן יכולה לפגוש שוב את אחותה לקונצרן, ר.ב. לייפציג שמשתייכת לדרג הרביעי. כזכור, שתי הקבוצות שיחקו זו מול זו פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה שעברה.

אטאלנטה היא הקבוצה היחידה שתשתתף לראשונה בשלב הבתים. הפתעת העונה הקודמת בליגה האיטלקית יכולה לקבל בית אטרקטיבי שיכלול את מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד וליון, אבל בטח תעדיף את זניט סנט פטרסבורג, בנפיקה ואולימפיאקוס בבית סולידי יותר.

מנור סולומון הוא הנציג הישראלי היחיד בשלב הבתים לעונת 2019/20. אחרי שתי הופעות בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית בעונה שעברה, קשר נבחרת ישראל בן ה-20 יחווה לראשונה את המפעל המרכזי של אירופה ואולי אפילו יגיע לקאמפ נואו או לאליאנץ ארנה.

עוד בוואלה!

אייאקס, קלאב ברוז' וסלביה פראג עלו לשלב הבתים של ליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. AP
משחק ראשון בליגת האלופות בקאמפ נואו? הכול אפשרי. מנור סולומון/AP

הדרגים

דרג א': ליברפול, צ'לסי, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן, זניט סנט פטרסבורג.

דרג ב': ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, נאפולי, שחטאר דונייצק, טוטנהאם, בנפיקה, אייאקס.

דרג ג': ליון, באייר לברקוזן, רד בול זלצבורג, אולימפיאקוס, ולנסיה, אינטר, דינמו זאגרב, קלאב ברוז'.

דרג ד': לוקומוטיב מוסקבה, גנק, גלאטסראיי, ר.ב. לייפציג, הכוכב האדום בלגרד, אטאלנטה, ליל, סלביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully