וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אייאקס, קלאב ברוז' וסלביה פראג עלו לבתים

אלופת הולנד ניצחה 0:2 את אפואל ניקוסיה, ברוז' 1:2 את לאסק לינץ וסלביה פראג עלתה בפעם השנייה בתולדותיה אחרי 0:1 מול קלוז'

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

מוקדמות ליגת האלופות ננעלו הערב (רביעי) ובכך גם הושלמה תמונת העולות לשלב הבתים של המפעל ל-2019/20. שלוש המאושרות האחרונות שעלו לשלב הבתים הן סלביה פראג, אייאקס וקלאב ברוז'.

אדסון אלבארס שחקן אייאקס. GettyImages
אלבארס ואייאקס חוגגים את העלייה לליגת האלופות/GettyImages

אייאקס - אפואל ניקוסיה 0:2 (0:2 בסיכום)

ההולנדים, שהגיעו בעונה שעברה עד לחצי הגמר והודחו בצורה כואבת מאוד מול טוטנהאם, הצליחו להשלים את המשימה שלהם בצורה מוצלחת ולעלות לשלב הבתים של המפעל האירופי הבכיר. אדסון אלבארס המקסיקני, שהגיע הקיץ אל ההולנדים, נגח את השער הראשון בדקה ה-43 עם נגיחה אחרי הגבהה של חכים זייש וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-80 כשדושאן טאדיץ' קיבל מסירה, עבר את השומר שלו יפה ובעט כדור חזק לפינה הרחוקה. שער יפהפה שמסדר סופית לאייאקס את הכרטיס לשלב הבתים.

תומאש סוצ'ק שחקן סלביה פראג. רויטרס
סלביה סיימה את העבודה. תומאס סוצ'ק/רויטרס

סלביה פראג - קלוז' 0:1 (0:2 בסיכום)

הקבוצה הרומנית, שהדיחה את מכבי תל אביב ואת סלטיק, סיימה את דרכה בליגת האלופות ותיאלץ להסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית העונה. קלוז' הצליחה להגיע ללא מעט מצבים במחצית הראשונה וכשהתוצאה עוד הייתה 0:0, אבל לא מצאה את הרשת ובסופו של דבר שילמה ביוקר. יאן בוריל פרץ מצד שמאל לרחבה ובעט יפה פנימה את ה-0:1 של הצ'כים, שסלל את דרכם לשלב הבתים של האלופות לראשונה אחרי 12 שנה ללא השתתפות במפעל.

האנס ונאקן שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
האנס ונאקן עם שני שערים במפגש הכפול נגד לינץ וברוז' בשלב הבתים/GettyImages

קלאב ברוז' - לאסק לינץ 1:2 (1:3 בסיכום)

הבלגים השיגו 0:1 באוסטריה, במה שקירב אותם מאוד לעלות שלב. הערב הם השלימו את העבודה למרות משחק שהתנהל בצורה קשה. האנס ונאקן העלה את ברוז' ליתרון בדקה ה-70 אחרי כמה הזדמנויות מסוכנות של לאסק, שגם הצליחה לאזן עם פנדל מוצלח של ז'ואאו קלאוס בדקה ה-74. אבל גרנו טראונר הורחק עם צהוב שני בדקה ה-81 והיה ברור שללינץ יהיה קשה לכבוש את שער העלייה בעשרה שחקנים. בסופו של דבר עמנואל דניס כבש את השני של ברוז' בדקה ה-89 אחרי פרגון יפה של פרסי טאו וקבע שהמארחת עולה לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully