וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר פתחה עונה עם הצהרת כוונות ב-0:4 על לצ'ה

לוקאקו כבש כהרגלו בהופעת הבכורה, גם סנסי הלך בדרכו והנראזורי נהנו גם משערים מרהיבים של ברוזוביץ' וקנדרבה מול העולה החדשה במחזור הפתיחה. יובנטוס צריכה לדאוג?

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

עידן אנטוניו קונטה באינטר נפתח הערב (שני) בצורה חלקה, עם ניצחון ביתי 0:4 על לצ'ה שנעל את המחזור הראשון בסרייה A. המאמן המעוטר שחזר לליגה אחרי חמש שנים במטרה לעצור את רצף האליפויות של האקסית יובנטוס, ניצב מעליה (ומעל יתר הקבוצות) אחרי מחזור אחד ובשבוע הבא ייצא לסרדיניה כדי לפגוש את קליארי ואת ראג'ה נאינגולן, עליו ויתר לפני כחודש.

סטפנו סנסי שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
המאסטרו בקישור של אינטר. סטפנו סנסי/GettyImages

אינטר הציגה בהרכב שני שחקני רכש - סטפנו סנסי ורומלו לוקאקו - ושניהם גם מצאו את הרשת בהופעת הבכורה. על השער הראשון היה חתום דווקא הקרואטי מרצלו ברוזוביץ', שסובב בימין לחיבורים בדקה ה-21 אחרי הורדה של קוג'ו אסמואה. שלוש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של סנסי. הקשר נמוך הקומה, שחקן נבחרת איטליה, פילס דרך בין שני שחקני העולה החדשה וירה כדור חד ושטוח פנימה. השליטה של המארחת נמשכה ובדקה ה-60 היה התור של לוקאקו לחגוג, עם ריבאונד אחרי הדיפה לא מספיק טובה של השוער גבריאל. החלוץ הבלגי המשיך ברצף שלו, וזו התחנה הרביעית בה הוא מוצא את הרשת במשחק הבכורה (עם מנצ'סטר יונייטד ואברטון עשה את זה נגד ווסטהאם ובמדי ווסט ברומיץ' נגד ליברפול).

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. GettyImages
שמר על רצף הבכורות. רומלו לוקאקו/GettyImages

העולה החדשה מעולם לא ניצחה משחק פתיחה בסרייה A. היו לה שש תוצאות תיקו ותשעה הפסדים, והערב הגיע ההפסד העשירי, במשחק החזרה שלה אחרי שבע שנים. החלוץ הברזילאי דייגו פריאס הורחק בדקה ה-76, רבע שעה לאחר שקם מהספסל, בעקבות פגיעה מכוערת מאחור בניקולו בארלה, המצטרף החדש לאינטר שהגיע מקליארי ונכנס כמחליף. שער של מחליף נוסף, מתאו פוליטאנו, נפסל בדקה ה-81, אבל לאינטר היה מספיק זמן לגול הרביעי ואנטוניו קנדרבה הפציץ לחיבורים מ-25 מטרים בדקה ה-84. אקורד סיום ראוי לערב מהנה בסן סירו.

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. רויטרס
בטירוף כהרגלו. אנטוניו קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully