וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.8: עדיל ראמי חתם בפנרבחצ'ה, ברונו פרננדש על הכוונת של ריאל מדריד

הבלם ששוחרר ממארסיי מצא בית חדש. הבלאנקוס מוכנים לשלם 70 מיליון יורו על כוכב ספורטינג, איקרדי ודיבאלה עשויים להחליף קבוצות, אריקסן נשאר בטוטנהאם

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

העברות

* בשעה טובה ומוצלחת, עדיל ראמי מצא קבוצה חדשה. הבלם בן ה-33 ששוחרר ממארסיי חתם לעונה אחת בפנרבחצ'ה, עם אופציה לעונה נוספת.

* אספניול הודיעה על החתמתו של ג'ונתן קאלרי, חלוץ ארגנטינאי שכבש אשתקד תשעה שערים באלאבס ומצטרף בהשאלה.

* הקשר חוסאבד (28) נפרד מסלטה ויגו וירד לליגה השנייה כמושאל כדי לנסות להחזיר את ג'ירונה ללה ליגה.

שמועות

* טיאגו סילבה התייחס למצבו של ניימאר בפריס סן ז'רמן ואמר בחיוך: "אני מת שהחלון הזה ייסגר כבר כי אני לא יכול לשמוע יותר על זה שהוא עוזב. במחשבה שלי, אני רוצה שהוא יישאר. האוהדים יכולים היו לנהוג אחרת, אבל הם פועלים מהלב. אם ניימאר יחזור לעזור למועדון וישחק כמו בעונה שעברה, כולנו נשמח בסיום העונה. יהיה לנו קשה אם יעזוב". לעדכונים המלאים על ניימאר

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר כוכב ספורטינג ליסבון ברונו פרננדש, ומוכנה להציע עבורו 70 מיליון יורו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס ואינטר העלו את האפשרות של טרייד בין פאולו דיבאלה למאורו איקרדי.

* בלית ברירה, ייאלץ כריסטיאן אריקסן להישאר בטוטנהאם לאחר שהתרנגולים לא הצליחו להגיע עם ריאל מדריד לסיכום על מכירתו. הקשר המצוין סירב לחוזה החדש שהוצע לו ונחוש לעזוב, כשבקיץ יהפוך שחקן חופשי.

* אחרי שפתחה את העונה עם 0:4 גדול על לצ'ה, אינטר קרובה לחיזוק משמעותי במיוחד. באיטליה מדווחים שאלכסיס סאנצ'ס יגיע בימים הקרובים בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד תמורת 5 מיליון יורו בלבד.

* ב"בילד" מדווחים שפריס סן ז'רמן הגישה לבורוסיה דורטמונד הצעה עבור רפאל גריירו, המגן שחוזהו במועדון הגרמני יפוג בעונה הבאה.

* האם אינטר ופיורנטינה בדרך לטרייד מגנים? באיטליה גוברים הדיווחים כי הנראזורי יחזירו לשורותיהם את כריסטיאנו ביראגי, המגן השמאלי של נבחרת איטליה שגדל במחלקת הנוער של אינטר, ואילו פיורנטינה תקבל בתמורה את הנריק דאלברט שאמור היה לחזור לניס.

* אתלטיקו מדריד עדיין מחכה להצעה שתוגש על הארגנטינאי אנחל קוראה ותאפשר את רכישתו של רודריגו מוולנסיה, אבל מילאן לא מוכנה לשלם יותר מ-38 מיליון והעסקה הסיבובית תקועה. הקולצ'ונרוס רוצים לקבל 50 מיליון וכך לממן את רכישת רודריגו שיעלה 60 מיליון.

* יוהאן קבאיי, קשר נבחרת צרפת לשעבר שנמצא ללא קבוצה מאז נפרד מאל נאסר מאיחוד האמירויות, הודיע כי יגיע לבדיקות רפואיות לקראת חתימה בסנט אטיין.

* למרות היכולת האיומה שלו בעונה שעברה והכרטיס האדום שגרם לאיבוד היתרון 0:2 מול נים ביום ראשון, מונאקו במגעים מתקדמים עם הבלם הברזילאי ז'מרסון (27) בנוגע להארכת חוזהו עד 2021.

* ניס סוגרת את הפרטים האחרונים בדרך לרכישת אלכסי קלוד-מוריס, קשרה המוכשר של לוריין ונבחרת צרפת הצעירה, שיעבור תמורת כ-13-15 מיליון יורו.

כריסטיאנו ביראגי שחקן פיורנטינה. GettyImages
יחזור לסן סירו? כריסטיאנו ביראגי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully