וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ ברייטון על השפעות ה-VAR: "הפסקתי לחגוג לפני האישור הסופי"

לאנדרו טרוסאר הבלגי הסביר: "זה מוזר מאוד, התרגלתי לכבוש שערים ולחגוג. היום פוסלים שערים על דברים שקרו בצד השני של המגרש"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פפ גווארדיולה ומאוריסיו פוצ'טינו מדברים על ה-VAR אחרי המשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם

מערכת ה-VAR נכנסה הקיץ לפרמיירליג ונראה שיש לה השפעה מיידית על השחקנים: חלוצה הבלגי של ברייטון, לאנדרו טרוסאר, סיפר אתמול (ראשון) שהוא קיבל החלטה שלא לחגוג אף שער לפני שמתקבל אישור סופי ממערכת ה-VAR. לחלוץ בן ה-24, שהגיע הקיץ מגנק תמורת 15 מיליון יורו, כבר נפסל שער על ידי המערכת (במשחק נגד ווסטהאם) ובסוף השבוע האחרון זה קרה לקבוצתו שוב, הפעם לבלם לואיס דאנק, שהשער שלו נגד סאות'המפטון נפסל אחרי שבדיקה ב-VAR העלתה עמדת נבדל במהלך.

"אני פשוט למדתי לא לחגוג יותר", אמר טרוסאר, שהוסיף: "מהיום אני פשוט אמתין לאישור סופי מהשופט שהשער אושר. האם זה מוזר? כן, כי התרגלתי לראות כדור ברשת ובמקרה הכי קיצוני להביט לכיוון הקוון, לראות אם הוא לא הרים דגל. עכשיו בודקים ב-VAR את כל המהלך מהחצי השני של המגרש, אלו דברים שאנחנו אפילו לא שמים אליהם לב. נוצר מצב שאי אפשר לדעת אם שער יאושר, אפילו אם אתה בטוח שהוא חוקי לחלוטין". הבלגי סיכם ואמר: "לא היה לנו מזל עד כה עם החלטות VAR, אבל בפעם הבאה אנחנו נהנה מהן. זה לא צריך להעסיק אותנו, אנחנו שחקני כדורגל והמטרה שלנו היא להילחם, לספק תוצאות ולשמח את האוהדים שלנו".

לאנדרו טרוסאר שחקן ברייטון. GettyImages
מפסיק לחגוג לפני האישור הסופי. לאנדרו טרוסאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully