וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: שמאילוב ופליקר הודחו בשמינית הגמר, גם פרימו בחוץ

26.8.2019 / 9:55

שמאילוב נכנע ללומברדו האיטלקי בניקוד זהב, פליקר הפסיד ל'מונגולי האכזרי' באשקו. פרימו סיימה את דרכה כבר בקרב הראשון שלה

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. ברני ארדוב
פתח טוב, אבל נכנע למונגולי החזק. טל פליקר/ברני ארדוב

אליפות העולם בג'ודו שנערכת בניפון בודוקאן, אותו אולם בו יתקיימו גם המשחקים האולימפיים בטוקיו בעוד פחות משנה, נכנסה היום (שני) אל יומה השני עם שלושה ישראלים: טל פליקר, ברוך שמאילוב (משקל של עד 66 ק"ג) וגפן פרימו (משקל של עד 52 ק"ג). הגברים פתחו טוב מאוד, אבל הודחו בשמינית הגמר וסיימו את דרכם. פרימו הודחה כבר בסיבוב הראשון.הקרבות מתחילים כל יום ב-5:00 בבוקר שעון ישראל, וקרבות הגמר החל מ-13:00.

הג'ודוקא ברוך שמאילוב. קובי אליהו
הודח בשמינית הגמר. ברוך שמאילוב/קובי אליהו

היום השני

ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג): שמאילוב היה הראשון לעלות על המזרן מבין הישראלים וניצח באיפון את עבדול פאחים פאזלי מאפגניסטן, שלמרות היחסים הרעים עם ישראל, עלה בסופו של דבר ואפילו לחץ יד לשמאילוב בסיום. בסיבוב הבא הישראלי גבר גם על ארטור טה מקירגיסטן, ובשמינית הגמר הוא פגש את מנואל לומברדו האיטלקי, אבל הפסיד לו בניקוד זהב בווזארי והודח.

טל פליקר (עד 66 ק"ג): פליקר פגש את גאורגי זנטראיה האוקראיני, אלוף אירופה ומדליסט הארד מאליפות העולם בשנה שעברה. הישראלי הצליח להשיג ניצחון יוקרתי ואפילו 'נקמה' קטנה אחרי שניצח בניקוד זהב את האוקראיני, לו הפסיד בקרב על הארד האליפות העולם אשתקד. בסיבוב הבא פליקר פגש את סטיבן מונגנדו מזמביה וכצפוי גבר עליו עם ווזארי בדרך לשמינית הגמר. אבל שם שם חיכה לו מי שמכונה ה'מונגולי האכזרי', יונדונפרנליי באשקו, שגבר עליו עם איפון והדיח אותו.

גפן פרימו (עד 52 ק"ג): אצל הנשים גפן פרימו חוותה אכזבה כבר בסיבוב הראשון. אחרי שהגיעה עד לרבע הגמר בשנה שעברה, הישראלית לא הצליחה לגבור על צ'לסי גיילס הבריטית שהדיחה אותה עם ווזארי.

עוד בוואלה!

אליפות העולם בג'ודו: שירה ראשוני הודחה בקרב הראשון, גם דניאל בן דוד בחוץ

לכתבה המלאה
ג'ודוקא ישראלית גפן פרימו. קובי אליהו
סיימה את התחרות בקרב הראשון. גפן פרימו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully