וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: שירה ראשוני הודחה בקרב הראשון, גם דניאל בן דוד בחוץ

הג'ודאית נכנעה לאוטגונצצג גלבדרח הקזחית, שהטילה אותה עם ווזארי בניקוד הזהב. בן דוד ניצח יריב הונגרי, אך נכנע בסיבוב השלישי לג'ושוע כץ האוסטרלי

פחות משנה לפני אולימפיאדת טוקיו, נבחרת הג'ודו של ישראל התחילה היום (ראשון) את השתתפותה בתחרות החשובה של השנה - אליפות העולם שנערכת בניפון בודוקאן, אותו אולם בו יתקיימו גם המשחקים האולימפיים. במשלחת הישראלית 14 ספורטאים - שש נשים ושמונה גברים - שיתחרו עד השבת הבאה וינסו להביא מדליה אחרי שלא הייתה אחת כזו באליפות העולם הקודמת. הקרבות מתחילים כל יום ב-5:00 בבוקר שעון ישראל, וקרבות הגמר החל מ-13:00.

שירה ראשוני ג'ודוקא ישראלית. הוועד האולימפי בישראל,
הודחה מוקדם מהצפוי. שירה ראשוני/הוועד האולימפי בישראל

יום ראשון

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג): אחרי מדליית זהב בגרנד פרי תל אביב ועוד שתי מדליות ארד בהוהוט ומונטריאול, ראשוני התחילה את דרכה בסיבוב השני מול הקזחית בעלת השם הנפלא אוטגונצצג גלבדרח, שניצחה אותה בארבעת העימותים הקודמים וגם הפעם גברה עליה עם ווזארי אכזרי, 22 שניות בתוך ניקוד הזהב.

דניאל בן דוד (עד 60 ק"ג): גם בן דוד ניצב אוטומטית בסיבוב השני ופתח טוב עם ניצחון על ההונגרי צ'אבה סאבו, כאשר הוא הצליח להשיג ווזארי אחרי 3:37 דקות בתוך הקרב. אלא שבסיבוב השלישי הוא הפסיד לג'ושוע כץ האוסטרלי והודח מהתחרות. בן דוד פתח טוב והיריב שלו קיבל אזהרה על פאסיביות, אבל בהמשך יחסי הכוחות התהפכו ובן דוד הפאסיבי הפסיד בגלל שלושה עונשים על כך שלא ניסה ליזום מול היריב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully