וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "וירג'יל ואן דייק מושפע יותר מדי מטעויות שלו"

מאמן ליברפול דיבר על מה שהבלם ההולנדי צריך לשפר וביקר את לוח המשחקים: "ליגת האומות היא תוספת מיותרת, כל אחד רוצה חלק מהעוגה"

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

מאמן ליברפול יורגן קלופ נבחר למאמן העונה שעברה בגרמניה על ידי "בילד" והספיק להתראיין ל"קיקר", שם דיבר על המטרות של הקבוצה שלו לעונה הקרובה ודברים נוספים.

קלופ התייחס לסיכויים של קבוצתו לזכות בליגת האלופות ואמר: "אנחנו לא פייבוריטים לזכות בליגת האלופות. מנצ'סטר סיטי היא שוב הפייבוריטית. היא קבוצה טובה מאוד. בפרמיירליג היא מעל כל שאר הקבוצה, יש לה שילוב מצוין עם המאמן והסגל שלה".

המאמן הגרמני דיבר גם על וירג'יל ואן דייק ואמר שהוא מאמין שיש לבלם ההולנדי עדיין לאן להתקדם מבחינה מנטאלית: "הוא בלם ברמה הכי גבוהה שיש, אבל טעויות משפיעות יותר מדי על המשחק שלו. אחרים יודעים להתמודד טוב יותר עם שגיאות כמו אלכסנדר ארנולד ורוברטסון. הם משחקים את המשחק שלהם ולא משנה מה. אסור לך לפתח ספקות בעצמך. תסתכלו על המנטאליות של באיירן, הם היו בפיגור של תשע נקודות מבורוסיה דורטמונד, אבל זה לא שינה להם. הייתה לנו את המנטאליות הזו גם בעונה שעברה ועכשיו אנחנו צריכים לבנות אותה מחדש. זה הדור הראשון של שחקנים שזכה במשהו".

כשנשאל עד מתי הוא חושב שימשיך לאמן את ליברפול אמר קלופ: "אקח שבתון אחרי שאסיים את תפקידי בליברפול. ברגע שאחליט שאני לא יכול לתת הכול מעצמי, אעזוב. מי יכול לומר שבתוך שלוש שנים מהיום הוא יוכל לעשות את הכול או שום דבר? כשזה יקרה, אקח חופשה לשנה וההחלטה הזו תגיע בסוף העונה. עם זאת, אני כמעט בטוח שרמות האנרגיה שלי יהיו מספיקות כדי להמשיך לעשות את העבודה".

קלופ העביר ביקורת על כמות התחרויות בהן משתתפים השחקנים ואמר: "בשלב מסוים הציבור יגיד: 'אני לא הולך לצפות בזה. בעבר היו לנו שלושה שבועות של חופש בחורף בלי כדורגל. היום יותר מדי אנשים מנסים להשיג את חתיכת העוגה שלהם. אני גם מקווה מאוד שלא יהיה את הסופר ליגה האירופית. לוח המשחקים הנוכחי לא עובד, צריך להיות שינוי. ליגת האומות במיוחד היא תוספת לא נחוצה בכלל".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"לוח המשחקים הנוכחי לא עובד". קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully