וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים לקחת את העונה המרגשת צעד קדימה"

25.8.2019 / 16:30

הפועל ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, ג'יימס פלדין: "ההחתמה שלי - הצהרת כוונות של המועדון". גיא הראל הודה לקפטן הקודם ליאור אליהו והצהיר: "המטרה היא להביא את הפיינל פור של ליגת האלופות"

צילום: דני מרון. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים

קיץ מעניין עבר על הפועל ירושלים. מחזיקת הגביע ביצעה הקיץ כמה החתמות די מרשימות כמו אלו של טרנט לוקט, מינדאוגאס קופשאס ואייזאה קאזינס. היום (ראשון) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת פתיחת העונה ובה המנכ"ל גיא הראל והמאמן עודד קטש התייחסו לקיץ שעבר על הקבוצה, ולמטרות שלה לקראת העונה הקרובה.

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל עם ג'יימס פלדין, בר טימור, עודד קטש. דני מרון
אנשי הפועל ירושלים במסיבת העיתונאים/דני מרון

המאמן עודד קטש אמר: "אני מתרגש לפתוח עוד עונה בהפועל ירושלים. אני מספיק שנים מאמן וברור לי שבסוף דברים נבחנים בתוצאות. קשה להתחייב על זה כרגע, אבל אנחנו כן יכולים להתרכז בלקחת את העונה המרגשת שהייתה לנו ולקחת אותה צעד אחד קדימה. זה היה קיץ מאתגר ואמוציונלי, היה קשה להיפרד מהשחקנים שהיו כאן בשנה שעברה. יש שחקנים שממשיכים איתנו, והמשכיות היא מאוד חשובה. שמרנו על הבסיס של האנשים הנכונים. בטוח שנהנה גם העונה".

הקפטן החדש בר טימור: "אני רוצה להודות על הבחירה בי להישאר פה והמינוי שלי לקפטן. אנחנו רוצים לעשות צעד אחד קדימה מהעונה הקודמת, ואני מאמין שאנחנו נעמוד בזה".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
שמרנו על הבסיס של האנשים הנכונים. עודד קטש/דני מרון

גיא הראל אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "הייתה עונה מאוד מיוחדת בעונה שעברה, עשינו מאזן ניצחונות יוצא דופן ומגיעה תודה לכל מי שהיה איתנו ועזב. עם כל הכבוד לכל מי שהיה פה, תודה מיוחדת, אישית וחמה למי שהיה איתנו בשש עונות מופלאות והיה הקפטן - ליאור אליהו, שבא ושינה ויחד עם יותם הלפרין היה חותמת המהפך של הפועל ירושלים. אנחנו רוצים להודות לו ולאחל לו הצלחה בעונה הקרובה".

על האתגרים: "כמו כל קיץ, יש אתגרים מגוונים לעונה הזו. לשמחתנו, יש כאן גב של בעלים שמשקיעים הרבה כסף וגב ונשמה כדי שתהיה כאן סביבת עבודה נוחה ואווירה של עשייה. אנחנו נמצאים בעלייה לא משמעותית בכמות המנויים. יש עוד הרבה עבודה, אבל עצם העובדה שיש עלייה קטנה זו הבעת אמון מצד הקהל שלנו. אנחנו גדלים בכמות הספונסרים ובהכנסות מהם, וגם זה מלמד על מגמה. קצת שוכחים שהחתמנו מהר את טיישון תומאס וזו הייתה החתמה אסטרטגית עבורנו. השארנו את ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין ובר טימור שהוא הסמל והקפטן שלנו, והבאנו את השחקנים שרצינו. ממוצע הגילאים ירד משמעותית. אנחנו מועדון ווינרי והרצון לתארים לא משתנה. המטרה היא להביא לפה את הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א".

כוכב הקבוצה ג'יימס פלדין: "חתמתי על חוזה חדש כדי לנצח משחקים. ידענו ששחקנים עוזבים, וכשביקשו את עזרתי למצוא שחקנים אז ניסיתי לשכנע אחרים להגיע. אני חושב שההחתמה שלי הייתה הצהרת כוונות מבחינת המועדון. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו, שמח להיות כאן ומקווה שנצליח".

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
עזר להביא שחקנים. ג'יימס פלדין/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים בר טימור. דני מרון
הקפטן החדש. בר טימור/דני מרון
מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל. דני מרון
הקהל מביע אמון. גיא הראל/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully