וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל צומת בחר להישאר איתנו": בר טימור מונה לקפטן הפועל ירושלים

18.8.2019 / 16:51

הגארד, שעומד בפני עונתו השישית באדום, יחליף כצפוי את ליאור אליהו בתפקיד ראש הקבוצה, על אף סימני השאלה בנוגע למעמדו המקצועי: "זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר". מחזיקת הגביע תפתח את אימוניה בעוד שבוע

בר טימור החליט הקיץ להאריך את חוזהו בהפועל ירושלים, אף שסימני השאלה בנוגע למעמדו המקצועי בקבוצה רק הולכים וגדלים ככל שהזמן נוקף. היום (ראשון), שבוע לפני פתיחת האימונים הרשמית, הוא מונה באופן רשמי לקפטן הקבוצה.

העונה הקרובה תהיה השישית של טימור בקבוצה, ובהנחה שישלים שבע שנים רצופות (בהתאם לחוזה החדש) הוא ירשום את הקדנציה הממושכת ביותר לשחקן בירושלים מאז ימי פפי תורג'מן. הוא יחליף בתפקיד הסמלי את ליאור אליהו, שעזב למכבי אשדוד אחרי עונה אחת כקפטן. לפניו שימש יותם הלפרין כראש הקבוצה במשך כמעט חמש עונות.

האדומים לא ביצעו מהלכים מרחיקי לכת במצבת הגארדים בקיץ הנוכחי, וספק אם לטימור יש סיבות לאופטימיות בנוגע לדקות המשחק שלו, שעמדו אשתקד על 11.3 בליגת האלופות ו-18.5 בליגת העל: תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון וג'יימס פלדין נשארו, ואת יוגב אוחיון החליף אייזיאה קאזינס, כשמנגד עומד צמצום החוק הרוסי.

"אני מתרגש מאוד", מסר טימור דרך אתר המועדון. "זו זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר. מספיק לראות את רשימת השחקנים הגדולים ששימשו לפניי בתפקיד כדי להבין זאת. יש לנו קבוצה נהדרת שתעשה דברים יפים ואנחנו רעבים מתמיד להצלחות".

מנכ"ל המועדון, גיא הראל, הוסיף: "משמח אותי לראות את בר, שהגיע אלינו בגיל 22, הופך היום לקפטן הקבוצה. בר הוא 100% הפועל, בכל צומת בקריירה הוא בחר להיות כאן, ואני בטוח שמחכים לנו עוד הרבה ימים יפים ביחד".

זרי הקבוצה צפויים לנחות בישראל במהלך סוף השבוע הקרוב. את הסגל, המונה ארבעה שחקני רוטציה ישראלים ושבעה זרים, ישלימו דביר רינגולד (20, 1.95 מ'), בוגר מחלקת הנוער של המועדון ששיחק אשתקד עם עירוני רמת גן בליגה הארצית, ודניאל רוזנבאום (22, 1.93), גארד/פורוורד יהודי-אמריקאי שמגיע ממכללת פומונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully