וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר יודעים: "זאת תהיה באר שבע אחרת לגמרי מגביע הטוטו"

25.8.2019 / 12:35

הניצחון לפני שבוע הוסיף ביטחון לשחקני בית"ר, אבל גם הם יודעים שהערב (20:15, ספורט 5) זו תהיה אופרה אחרת: "20 אלף אוהדים צריכים לדחוף לניצחון". ורדאסקה ייכלל בסגל, טיירה הוקפא

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת משחק פתיחת העונה הערב (ראשון, 20:15, ספורט 5) נגד הפועל באר שבע. באימון אתמול השחקנים כבר החלו לדבר על האווירה הצפויה במשחק וגם על החשיבות לפתוח עונה ברגל ימין. אחד השחקנים אמר: "קיבלנו ביטחון אחרי המשחק נגד באר שבע בגביע הטוטו, אבל היום יהיה משחק אחר לגמרי. הם יבואו בהרכב הכי חזק ונצטרך להיות מאוד חכמים במשחק שלנו. עדיין, גב של 20 אלף אוהדים שלנו בטדי צריך לדחוף לניצחון".

עד כה רכשו אוהדי באר שבע קרוב ל-1,700 כרטיסים וההערכה היא רק כ-2,000 אוהדים של האורחת יגיעו למשחק. בבית"ר סיפקו לבאר שבע 3,000 כרטיסים והופתעו מכך שהם לא אזלו. בבית"ר מעריכים כי כמה אלפי אוהדים שאוהבים להגיע ברגע האחרון יעשו זאת וימלאו את היציעים מזרחי, מערבי וצפוני.

שלום אדרי בית"ר ירושלים. דני מרון
ממתינים לדחיפה מהקהל. שחקני בית"ר חוגגים/דני מרון

מנכ"ל בית"ר מוני ברוש סיפר כי הקבוצה מתכננת הפנינג פתיחת עונה בכניסה ליציעים: "אנחנו מייצרים פיילוט חדש לאוהדים, ואני קורא לכם להגיע וליהנות מכל הטוב שאנחנו מציעים. איפור בחינם, משאיות אוכל, יהודה קיסר על הגיטרה, והפנינג פתיחת עונה לפני הכניסה ליציע. עבדנו בשבועות האחרונים סביב השעון כדי לנסות ולפתור חלק מהבעיות. יש הסעות, יש רכבת, רק שנו את ההרגלים".

בצד המקצועי, המאמן רוני לוי יחליט לפני המשחק אם לפתוח עם אופיר קריאף או טל בן חיים כבלם שני לצד אנטואן קונטה. לאורך כל השבוע תורגל קריאף אך באימון המסכם אתמול, בחלק קטן ממנו תורגל גם בן חיים לצד קונטה. בבית"ר ממתינים לאישור סופי מהבקרה בנוגע להעברת של דיוגו ורדאסקה, אישור שאמור להתקבל בשעות הקרובות, כשבמקביל אפונסו טיירה הוקפא.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: טל בן חיים שב לסגל, ברק בכר מתלבט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully