וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערות גזעניות מכוערות ברשת נגד מרכוס רשפורד אחרי שהחמיץ פנדל

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לפאלאס והחלוץ ספג קללות ימים ספורים אחרי שאותו דבר אירע עם פוגבה. סולשיאר על ההפסד: "הגיע לנו יותר"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

חמישה ימים בלבד לאחר שפול פוגבה ספג הערות גזעניות ברשתות החברתיות בעקבות החמצת פנדל מול וולבס, אתמול (שבת) היה התואר של מרכוס רשפורד. חלוץ מנצ'סטר יונייטד בעט פנדל חזק מאוד לקורה במהלך ההפסד 2:1 של השדים האדומים לקריסטל פאלאס בבית.

אחד הגולשים כתב: "רשפורד יא כושון מנקה ארובות עם היסטוריה משפחתית של קוטף כותנה". גולש אחר כתב: "רשפורד כושון מזדיין" ואחד נוסף צייץ: "רשפורד יא כושון מלוכלך". כל זה הגיע אחרי שאוהדי יונייטד בעצמם תלו שלט באולד טראפורד עליו נכתב: "יונייטד נגד גזענות".

אחרי המשחק התייחס מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר להפסד ולעובדה שבפעם השנייה ברציפות הקבוצה שלו החמיצה פנדל כשאמר: "בשני משחקים החמצנו שני פנדלים. אם היינו כובשים אותם, המצב היה כמובן שונה לחלוטין. לא היינו יעילים וחדים מספיק מול השער. הם כבשו שני שערים קלים מאוד. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אבל לא הגנו מספיק טוב. היינו דומיננטים, אבל לא הצלחנו לשלוט במשחק. היינו צריכים להתמודד טוב יותר עם חמש הדקות האחרונות".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
דברים דוחים שהוטחו בו. רשפורד/רויטרס

סולשיאר התייחס גם לדויד דה חאה, שהיה די אשם בשער השני שחטפה הקבוצה, ואמר: "הוא מאוכזב, הוא תמיד מאוכזב כשהוא סופג. שתי התוצאות האחרונות כמובן היו מאכזבות כי הגיע לנו לנצח נגד וולבס וגם הפעם הגיע לנו לנצח, אבל אתה לא תמיד מקבל את מה שמגיע לך בכדורגל. אנחנו חייבים להגיע חדים יותר למשחק מול סאות'המפטון כדי לנצח שם. המחצית הראשונה הייתה חלשה. בחצי השעה הראשונה הרגשנו כאילו אנחנו שולטים במשחק וזה נראה קל מדי. לא ממש הייתה לנו את העוצמה מול השער. אז ספגנו שער אחרי כדור ארוך ואסור שזה יקרה, זו פשוט עבודת הגנה לא טובה. במחצית השנייה היינו מצוינים, לחצנו, דחפנו אותם אחורה, הגענו למצבים אבל לא הצלחנו לכבוש".

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה פעם אחת בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות (שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים) וכבשה רק 8 שערים לעומת 16 שספגה בתקופה הזו.

* מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה השנייה שמקבלת שלושה פנדלים בשלושת המחזורים הראשונים של עונת פרמיירליג. הקודמת הייתה צ'לסי ב-2012/13, אבל היא גם כבשה את כולם.

* דן ג'יימס הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד השביעי אי פעם שכובש בשתי ההופעות הראשונות שלו עבור הקבוצה באולד טראפורד והראשון מאז זלאטן איברהימוביץ' בספטמבר 2016.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד עם שלט נגד הגזענות. רויטרס
שלט נגד גזענות שאוהדי יונייטד הניפו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully