וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמי אברהם: "תמיד חלמתי לכבוש עבור צ'לסי, זה מועדון הילדות שלי"

חלוץ הבלוז חגג את הצמד וה-2:3 מול נוריץ', פרנק למפארד: "הגיע לנו יותר מהמשחקים הקודמים והיום השגנו את המגיע לנו"

מתוך יוטיוב

אחרי שלושה משחקים רשמיים ללא ניצחון מאז שהגיע, הוביל היום (שבת) פרנק למפארד את צ'לסי לניצחון ראשון העונה. הבלוז ניצחו 2:3 בחוץ את נוריץ' ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם לארבע מתשע אפשריות. טמי אברהם כבש צמד (3 ו-68) ומייסון מאונט הוסיף אחד (17).

אברהם, שעבר תקופה קשה כשספג הערות גזעניות בעקבות החמצת הפנדל הגורלי בסופרקאפ האירופי מול ליברפול, נשמע מרוצה מאוד בסיום: "ידענו שלא יהיה פה משחק קל, היה ברור שזה יהיה קשה. התחלנו טוב וידענו שאנחנו חייבים לפתוח כך. ספגנו שערים, אבל ידענו במחצית שיהיו לנו עוד הזדמנויות כדי לנצח. תמיד חלמתי לכבוש שערים עבור צ'לסי, שהוא מועדון הילדות שלי. אני שמח מאוד לעזור לקבוצה שלי. לא הייתי אומר שזו הקלה שניצחנו, אבל ידענו שאנחנו צריכים לנצח. שני המשחקים הראשונים של העונה היו קשים, הגענו הנה וידענו שאנחנו זקוקים לשלוש הנקודות". אברהם התייחס לקשר שלו עם למפארד ואמר: "זה נותן המון ביטחון לשחקנים הצעירים כשהמאמן מאמין בנו".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד הוסיף: "זה היה מבחן קשה ונוריץ' תוציא כאן הרבה נקודות כי היא קבוצה טובה. לא אהבתי את שני השערים שספגנו, אבל היו גם הרבה דברים טובים במשחק שלנו ואנחנו מרוצה מאוד". על טמי אברהם אמר המאמן: "אני מרוצה במיוחד בשביל טמי וזה שהוא כבש שני שערים, כולל את שער הניצחון. אני רוצה לדבר על כל השחקנים ואיך ששלטנו במשחק ביום כל כך חם. ההופעות שלנו לא העניקה לנו מה שהגיע לנו עד כה והיום כן". על הפציעות אמר למפארד: "פדרו הרגיש את שריר הירך האחורי שלו במהלך החימום, אבל הפציעה של מייסון הייתה רק מכה שהוא קיבל, אני מאמין שהוא יחזור מהר".

טמי אברהם שחקן צ'לסי. GettyImages
אברהם חוגג את שלוש הנקודות והצמד שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully