וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה נפרד מטורס: "מעולם לא היינו אויבים, רק חברים שלבשו מדים שונים"

החלוץ ערך את משחקו האחרון בקריירה, והובס בליגה היפנית 6:1 על ידי הקבוצה של וייה ואינייסטה שגם כבש: "תמיד תהיה 'אל ניניו' עבורי"

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס

היום (שישי) קיים פרננדו טורס, "אל ניניו", את משחקו האחרון ככדורגלן מקצועי. השחקן הודיע ביוני האחרון שיפרוש ממשחק פעיל לאחר קריירה של 18 שנים, והיום הזה הגיע כעת.

טורס וקבוצתו היפנית סגאן טוסו שיחקו מול ויסל קובה, קבוצתם של דויד וייה ואנדרס אינייסטה, והחברים לא ריחמו על החלוץ. וייה אמנם שותף רק ל-11 דקות ולא כבש, אבל אינייסטה דייק מהנקודה הלבנה וקובה הביסה את סגאן טוסו 1:6.

שלושת שחקני נבחרת ספרד לשעבר חלקו את הרגעים האחרונים של טורס על מגרש הכדורגל יחד, כפי שעשו כאשר זכו ביורו 2008, בגביע העולמי ב-2010, וביורו 2012, לפני משחקו האחרון של "אל ניניו", כתב לו חברו אינייסטה מכתב פרידה מלא בנוסטלגיה ובהערכה.

פרננדו טורס, אנדרס אנייסטה. AP
משחק אחרון יחד. פרננדו טורס ואנדרס אנייסטה/AP

"זה מוזר, אבל בצורה היפה של המילה". כתב אינייסטה. "הנה שנינו, עומדים לשחק את המשחק האחרון שלך כמקצוען. הנה שנינו, בצד השני של העולם. החיים הביאו את שנינו לשחק כאן, ביפן. הכדורגל מפגיש בינינו כבר מעל 20 שנים, מהתקופה שהיינו ילדים. אתה תמיד תהיה "אל ניניו" עבורי".

"נפגשנו כאשר היו לנו חלומות אוטופיים. את הגול שכבשת עבורנו באליפות אירופה עד גיל 16 לעולם לא אשכח, הקדשת אותו לי, דווקא לי, כשעזבתי את הנבחרת בעקבות פציעה. עשינו את זה! מאז ועד היום, תמיד ביחד. אתה כבשת את השערים החשובים ביותר בחיים של כולנו".

"בנפרד, אבל תמיד ביחד. גם ברגע האחרון, מעל כל חולצה או מועדון. אתה במדריד ואני בברצלונה, אך מעולם לא היינו אויבים, רק חברים שלבשו מדים שונים. מעבר להצלחה או כישלון בספורט, זו דרך להבנת החיים, ואתה כיבדת את הספורט שלנו. אני לא מדבר על על אינספור השערים שכבשת, או את התארים הרבים בהם זכית".

פרננדו טורס, אנדרס אנייסטה. GettyImages
חברים טובים. פרננדו טורס ואנדרס אנייסטה/GettyImages

"אני מדבר על ההתנהגות שלך, הכבוד שנתת למשחק, כחבר לקבוצה או כיריב. אין אוצר גדול יותר מהחברות שלנו, פרננדו. זה היה מסע מדהים שלקח אותנו לכל מקום בעולם, ותראה אותנו היום, בטוסו, אתה ואני משחקים כדורגל. עוד משחק אחד".

תשחק נגד דויד וייה ומולי, ואז תיסע הביתה. חשוב לי שתדע, שהכדור יהיה עצוב יותר היום מאשר אתמול. תהנה מכל הרגעים שיגיעו מעכשיו ותהיה מאושר. איזה מוזר, עוד לא עזבת ואני כבר מתגעגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully