וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד שוב חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את קלן בחוץ

העולה החדשה הובילה עד לדקה ה-70, אבל סאנצ'ו, חכימי המחליף ואלקאסר ביצעו מהפך. האנגלי הוא השחקן הכי צעיר שהגיע ל-15 שערי בונדסליגה

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

המחזור השני בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם ניצחון נוסף של בורוסיה דורטמונד, שגם הפעם חזרה מפיגור וגברה 1:3 על פ.צ. קלן בחוץ. הצהובים-שחורים העלו את מאזנם לשש נקודות וניצבים בינתיים בפסגה, בעוד העולה החדשה יכולה לחוש מאוכזבת אחרי שהובילה עד לדקה ה-70 והציגה יכולת טובה, ובסופו של דבר נותרה ללא נקודות, כשרצף המשחקים שלה ללא ניצחון בבונדסליגה עומד על תשעה.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם ג'יידון סאנצ'ו (במרכז). GettyImages
ממשיך להלהיב. ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages

רומן בורקי חזר לשערה של סגנית האלופה ובדקה ה-29 הוציא כדור מהרשת, לאחר קרן, הסטה של אליאס סחירי ונגיחה מקרוב של דומיניק דרקסלר אל הרשת. דורטמונד חיפשה את השוויון ופאקו אלקאסר נעצר אצל טימו הורן, כשמנגד אנתוני מודסט כבש בדקה ה-61 שער שנפסל. הרגע הזה הלחיץ את לוסיאן פאבר שהגיב מיד עם חילוף כפול כשהכניס את אשרף חכימי ויוליאן ברנדט. השניים הללו הובילו לשינוי יחד עם ג'יידון סאנצ'ו, שהשווה בבעיטה חדה בשמאל בדקה ה-70. המהפך הושלם בדקה ה-86, עם התחלת מהלך של ברנדט ובישול של לוקאש פישצ'ק מצד ימין לראשו של אשרף חכימי שנגח לרשת. סאנצ'ו הנפלא פרגן בתוספת הזמן לפאקו את השלישי ואוהדי קלן חזרו הביתה מאוכזבים.

הכישרון האנגלי הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-15 שערים בונדסליגה, כשבגיל 19 ו-151 ימים הוא שבר את השיא של הורסט קופל מ-1967 ב-34 ימים.

עוד בוואלה!

באיירן מינכן עסוקה: סאנצ'ס נמכר לליל, רוקה בדרך, לבנדובסקי יאריך חוזה

לכתבה המלאה
אשרף חכימי שחקן בורוסיה דורטמונד כובש בנגיחה לרשת קלן. GettyImages
הכניסה שלו הובילה לשינוי. אשרף חכימי נוגח את השני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully