וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.8: באיירן מכרה את רנאטו סאנצ'ס לליל, לבנדובסקי יאריך חוזה

הבווארים יקבלו כ-25 מיליון יורו עבור הקשר הפורטוגלי, בעוד מלך השערים סיכם על חוזה חדש עד 2023. הירווינג לוסאנו הפך לרכש היקר בתולדות נאפולי

מתוך יוטיוב

העברות

* נאפולי השיגה את הכוכב שלה: האיטלקים הודיעו היום על החתמתו הרשמית של הירווינג לוסאנו, שחקן הכנף המוכשר של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת מקסיקו. לוסאנו (24), שחתם על חוזה ארוך טווח, נרכש תמורת 42 מיליון יורו והפך בכל לשחקן המקסיקני היקר בכל הזמנים.

* רנאטו סאנצ'ס אמר כבר בשבוע שעבר כבר שהוא מעוניין לעזוב את באיירן מינכן אחרי שלוש שנים, והיום זה קרה. הקשר הפורטוגלי (22) הגיע לצרפת וחתם על חוזה לארבע שנים בליל, שעל פי הדיווחים שילמה עבורו כ-25 מיליון יורו. המכירה הזו מקרבת מאוד את הגעתו של מארק רוקה מאספניול לבאיירן והוא יעבור ככל הנראה אחרי הגומלין של קבוצתו בפלייאוף הליגה האירופית.

* קשר ליברפול אלכס אוקסלייד צ'מברליין האריך את החוזה שלו עד 2023. הקשר בן ה-25, שחזר באפריל אחרי פציעה קשה שהשביתה אותו למשך שנה, אמר: "אני נרגש מאוד לחתום על החוזה החדש. אני מקווה שאוכל לספק כמה תצוגות טובות כדי לכפר על זה שלא הייתי כאן במשך שנה".

* יונקרן, קבוצה מהליגה השלישית בנורבגיה, החתימה היום את ליאונל מסי, לא פחות ולא יותר. טוב, לא מדובר בכוכב הארגנטינאי של ברצלונה, אלא בנער בן 16 בשם דניאל ארה קנוטסן שהחליט לשנות את שמו באופן רשמי. "מסי הוא האליל שלי", הסביר את השינוי. "יש בינינו קצת דימיון, אבל אני לא מוכשר כמוהו".

* אשלי וויליאמס קפטן נבחרת ויילס ששיחק בעונה הקודמת כמושאל בסטוק סיטי והיה ללא קבוצה מאז סיום חוזהו באברטון, חתם ביום הולדתו ה-35 על חוזה לחצי שנה (עם אופציה לחצי שנה נוספת) בבריסטול סיטי מליגת המשנה.

* מקסי לופס בן ה-35, חלוץ ברצלונה, מילאן וסמפדוריה לשעבר, חזר לאיטליה אחרי קדנציה בשורות ואסקו דה גמה הברזילאית, וחתם לעונה אחת בקרוטונה מהסרייה B.

* סוון קומס, הקשר בן ה-31 ששיחק בשנתיים האחרונות באנדרלכט, חזר כמושאל לגנט, אותה הוביל לאליפות הראשונה בתולדותיה ב-2014/15. גם הבלם הפורטוגלי ז'וסואה סה (27) עזב את אנדרלכט והושאל לווסקה שירדה ליגה בספרד.

שמועות

* "בילד" הגרמני מדווח כי רוברט לבנדובסקי סיכם עם באיירן מינכן את הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, עד יוני 2023. החלוץ הפולני בן ה-31 צפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע הבא, לאחר שההחתמות האחרונות, ובראשן זו של פיליפה קוטיניו, שכנעו אותו כי באיירן מכוונת להתמודד על זכייה בליגת האלופות.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה דחתה הצעה של אינטר לצרף את ארתורו וידאל בהשאלה. הקטלאנים צריכים מזומנים לעסקת ניימאר ורוצים לקבל כסף עבור הקשר הצ'יליאני עליו שילמו כמעט 20 מיליון יורו לפני שנה.

* אדריאן סילבה, קשרה הפורטוגלי של לסטר סיטי, עשוי לחזור לעוד עונת השאלה במונאקו, בה שיחק בחצי העונה הקודמת. בדיווח נאמר שישנן עוד קבוצות שמעוניינות בקשר הפורטוגלי, ושמעברו לקבוצה חדשה הוא עניין של ימים ספורים.

* מארסיי דחתה הצעה של פנרבחצ'ה, שרצתה לשלם לה שלושה מיליון יורו עבור לואיז גוסטבו. הצרפתים רוצים סכום גבוה יותר עבור הקשר הברזילאי ששיחק אצלם לא מעט כבלם.

* "ל'אקיפ" הצרפתי מדווח על הסכם השאלה בין מילאן למארסיי בנוגע לקשר פרנק קסייה, שיעבור לקבוצה הצרפתית לעונה אחת.

* ריאל מדריד מתכוננת לעזיבה אפשרית של קיילור נבאס וסימנה את שוער המשנה של צ'לסי, הארגנטינאי ווילי קבאז'רו.

* לפי "סאן" הבריטי מנצ'סטר יונייטד פנתה לפרננדו יורנטה והציעה לו חוזה לשנתיים בקבוצה. החלוץ הספרדי, שסיים את חוזהו בטוטנהאם בקיץ האחרון צפוי להצטרף לשדים האדומים במקום רומלו לוקאקו.

* אונאי אמרי ביקש משקודראן מוסטפי ומוחמד אלנני לחפש לעצמם אתגר חדש מחוץ לארסנל לפני שחלון ההעברות באירופה נסגר ב-2 בספטמבר.

* ויקטור ווניאמה צפוי לעזוב את טוטנהאם ולעבור לקלאב ברוז', שתשלם עליו 9 מיליון ליש"ט. הקשר הקנייתי בן ה-28 יצטרף שם לסימון מיניולה, שנרכש מליברפול תמורת 6.4 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות הנוכחי.

* ורדר ברמן מעוניינת בקשר שאלקה נביל בנטאלב, שלא שותף במשחקים רבים במהלך העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully