וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "המטרה היא לזכות באליפות, ואני לא מפחד להגיד את זה"

22.8.2019 / 17:52

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד נס ציונה ביום שבת. על ההדחה מאירופה: "זה בעבר, כמו האליפות. אנחנו מסתכלים קדימה"

צילום: ניב אהרונסון

אלופת ישראל, מכבי תל אביב, תפתח ביום שבת את העונה עם משחק חוץ במושבה נגד העולה החדשה, סקציה נס ציונה, במחזור הראשון של ליגת העל. אלופת ישראל תנסה להשכיח את פתיחת העונה המאכזבת שהסתיימה עם מפלה כואבת והדחה מוקדמת מאירופה על ידי סודובה הקטנה מליטא. המועדון ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה המאמן ולאדן איביץ' ואיתן טיבי ענו על השאלות העיתונאים. בנוסף, הצהובים הודיעו שהם מכרו יותר מ-18 אלף מנויים עד כה.

המאמן ולאדן איביץ' אמר: "זה המשחק הראשון בליגה, אנחנו מתכוננים למשחק קשה נגד עולה חדשה ששיחקה טוב מאוד בגביע הטוטו. יש להם שחקנים חדשים ואיכותיים. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות, אבל נצטרך להיות מרוכזים ולהיות בשיאנו כדי לנצח. הקבוצה שלי מוכנה, והשחקנים יודעים שאנחנו מתחילים מאפס. תהיה השנה תחרות קשה. המטרה היא לקחת אליפות, ואני לא מפחד להגיד את זה. האם נזכה באליפות או לא? נראה בסוף העונה, אבל במכבי תל אביב אי אפשר לדבר על המקום השני. אנחנו מכבדים את כל היריבות, אבל מתרכזים בעצמנו ובלגרום גאווה לאוהדים שלנו".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
איתן טיבי/ניב אהרונסון

על ההדחה מאירופה: "משחק כמו משחק החוץ שהיה לנו נגד סודובה הוא משחק שיכול לקרות פעם בשלוש שנים, זה היה נדיר. הם בעטו פעמיים לשער וכבשו, אנחנו בעטנו המון ולא הצלחנו לכבוש. זה לא תירוץ, זה הכדורגל. אבל כל זה בעבר, בדיוק כפי שהזכייה באליפות בעונה שעברה נמצאת בעבר. אנחנו מסתכלים קדימה, מתרכזים בליגה". על הסגל שלו: "אני מאמין שהסגל שלנו מספיק טוב. יש לנו שחקנים שחוזרים מפציעות, והם יעזרו לנו". על עזיבתו של אלי דסה: "הוא שחקן טוב, בחור טוב. האם זאת טעות? זאת החלטה שלו, אני מאחל לו בהצלחה בעתיד".

איתן טיבי הוסיף: "אני מאוד שמח להיות כאן ולחזור למכבי תל אביב, לא האמנתי שאמשיך כאן כל כך הרבה שנים. להיות שייך למועדון הכי גדול בארץ זה מדהים. יהיה לנו משחק לא קל נגד נס ציונה, אבל אנחנו מאמין ביכולת שלנו. אנחנו מתחילים דרך חדשה ומקווים להצלחות לפחות כפי שהיו לנו בעונה שעברה. אני מאוד מאוכזב מכך שלא יכולתי לעזור לקבוצה באירופה, אבל כרגע זה משהו שהיה ובלתי ניתן לשינוי. הליגה זה הלחם שלנו. חשוב שנרצה לנצח כל משחק ונהיה רעבים, וזה מתחיל מהמשחק הקרוב. למרות שלא הייתי חלק מהקבוצה עבדתי קשה בקיץ כדי להדביק את הפער". על אלי דסה: "הוא חבר טוב, מאמין ומקווה שהוא יצליח בכל מקום שבו הוא יהיה".

עוד בוואלה!

דירוג וואלה! - דור מיכה במקום הראשון, עלי מוחמד שני, דור פרץ שלישי

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם הדובר עופר רונן. ניב אהרונסון
האלופה רוצה לשכוח מהאכזבה באירופה. ולאדן איביץ' עם הדובר עופר רונן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully