וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני אליפות העולם: נבחרת ארצות הברית ניצחה 86:102 את אוסטרליה במשחק הכנה

שתי הנבחרות נפגשו במלבורן לקראת המונדובאסקט, כאשר שחקניו של פופוביץ' גברו על הנבחרת המקומית בזכות ריצה ברבע השלישי. קמבה ווקר היה הקלע המוביל עם 23 נקודות

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרות ארצות הברית ואסטרליה נפגשו היום (חמישי) במארוול סטדיום במלבורן למשחק הכנה לקראת המונדובאסקט שיתחיל ב-31 באוגוסט בסין.

ארצות הברית סיימה את המשחק כאשר ידה על העליונה כאשר היא מנצחת את הנבחרת המקומית בתוצאה 86:102. המחצית הראשונה היתה צמודה ונסתיימה ביתרון נקודה לאמריקאים, 43:44. ברבע השלישי הצליחה נבחרת ארצות הברית לברוח וסיימה אותו ביתרון של 15 נקודות.

מנקודה זו האוסטרלים לא הצליחו לחזור למשחק. הרבע הרביעי היה צמוד והקבוצה של גרג פופוביץ' הצליחה לשמור על היתרון שהשיגה. התחום בו הובילו האמריקאים בפער ניכר על האוסטרלים הוא בריבאונד, כאשר הם קטפו 18 כדורים חוזרים יותר מיריבתם. בקבוצתו של פופוביץ' היו שישה שחקנים שקלעו מעל לעשר נקודות.

דונובן מיטשל נבחרת ארצות הברית, מת'יו דלבדובה נבחרת אוסטרליה. GettyImages
רוב המשחק היה צמוד, מלבד הרבע השלישי. דונובן מיטשל ומת'יו דלבדובה/GettyImages

קלעו לארצות הברית: קמבה ווקר 23 נק', מיילס טרנר 15 נק', דונובן מיטשל 13 נק', ג'יילין בראון 11 נקודות, קייל קוזמה 12 נק', ג'ייסון טייטום 11 נקודות.

קלעו לאוסטרליה: פאטי מילס וכריס גולדינג 19 נק' כ"א, מת'יו דלבדובה וג'וק לנדייל 10 נק' כ"א, ג'ו אינגלס ואנדרו בוגוט 6 נק' כ"א.

עוד בוואלה!

ווילבקין: "אני מקווה שהשנה ניצור את הקבוצה הנכונה במכבי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully