וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן בגרות: הפועל באר שבע רוצה להביא את האופי שלה גם לפיינורד

22.8.2019 / 7:01

זו לא הקבוצה של וואקמה ובוזגלו, גם לא של אוגו ומליקסון, אבל הפועל באר שבע של קיץ 2019 שיקמה את עצמה אחרי כישלון מקצועי ורוצה להוכיח בפיינורד את האופי והבגרות שגילתה בשלושת משחקי החוץ הקודמים באירופה. מיגל ויטור וניב זריהן בתמונת ההרכב

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

ברגעים רבים של העונה שעברה, הפועל באר שבע לא היתה בכיוון של מקום באירופה. אחרי שלוש שנים היסטוריות ומוצלחות ועונה רביעית רעה מאוד, השאיפה הצנועה היתה להשתחל לפלייאוף העליון. על אף תקציב שיא וסגל מנופח בכישרון, ברק בכר לא הצליח לנווט את הקבוצה כמו ששייט בהצלחה מטאורית לשלוש עונות חלומיות של אליפויות בלתי נשכחות. אבל ברגע האמת הפועל באר שבע עשתה קאמבק קטן, נכנסה לפלייאוף העליון ועל אף תבוסה ביתית כואבת למכבי תל אביב במחזור האחרון, היא זכתה בכרטיס שהיא רצתה להגרלת מוקדמות הליגה האירופית.

המשחק הערב (20:30) ברוטרדם יהווה סיום של מסע מאתגר שעברו ברק בכר ושחקניו בחודשיים האחרונים. אלבניה, קזחסטן, שבדיה. המעברים התכופים היו מתישים ומעיקים, אבל תרמו המון לכל שחקן. שחקנים כמו עדן שמיר, שון גולדברג ורמזי ספורי שנחשבו כאן לשחקני ליגה טובים, התבגרו הקיץ במשחקם כאילו צירפו עוד שנתיים לקריירה. את כל הניסיון שצברו בדילוגים האירופאים של שלושת הסיבובים הקודמים, הם יצטרכו להביא הלילה לאיצטדיון של פיינורד.

ברק בכר הפועל באר שבע. דני מרון
רוצה לפצות על הכישלון האירופי בשנה שעברה. ברק בכר/דני מרון

"אנחנו לא רוצים להיות מובסים. אנחנו רוצים להביא את ההכרעה לטרנר", אמר בכר אחרי המשחק בטדי בתחילת השבוע. אמר וצדק. הפועל באר שבע חזרה בשלושת משחקי החוץ בלאצ'י, אלמטי ונורשפינג מפיגור שהיה יכול לפרק אותה. בשלושת משחקי החוץ היא היתה יכולה להתמוטט ולהיות מובסת אבל שחקניה גילו את האופי והבגרות שהפועל באר שבע תחפש גם הלילה בשמי הולנד.

זו לא הפועל באר שבע הנוצצת של טוני וואקמה ומאור בוזגלו. גם לא הפועל באר שבע האימתנית של ג'ון אוגו ומאור מליקסון. הפועל באר שבע של קיץ 2019 שיקמה את עצמה אחרי הכישלון המקצועי של העונה שעברה אבל היא עדיין לא נתפסת ככזו שיכולה להתחיל שושלת חדשה. הלילה במבחן הבגרות הנוסף שלה, היא תוכל ללמוד עוד משהו על עצמה.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: "בטוחים שנכיר כל פרט של פיינורד"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, מיגל ויטור. קובי אליהו
בכר מתלבט אם לפתוח איתו. מיגל ויטור/קובי אליהו

למועדון עצמו זה שווה הרבה כסף ויוקרה. לשחקנים זה הרגע שכל שחקן חולם עליו. "זה היה באמת מסע ארוך", סיפר אמש אחד משחקני הקבוצה בבית המלון אחרי האימון המסכם. "יש עוד משחק בטרנר אבל כדי שהוא יהיה מלא במשמעות, אנחנו צריכים לתת עבודה ושכל אחד יירד מהדשא אחרי שהוא נתן את כולו כאן על המגרש".

יום ארוך מצפה היום לשחקנים במלון. ברק בכר יבשר להם על ההרכב רק בשעות שלפני המשחק. אז גם יתברר אם המאמן מחזיר את מיגל ויטור להרכב אפילו שטרם השלים שבוע אימונים והאם הוא הולך על ניב זריהן שהעלה את הקבוצה לשלב הזה עם שני שערים נפלאים בשבוע שעבר או שיהיה זה בן שהר שחוזר להולנד, שינסה לסגור מעגל עם שער חשוב מאוד משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully