וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "בטוחים שנכיר כל פרט של פיינורד"

20.8.2019 / 6:37

הקבוצה תמריא אחר הצהריים להולנד לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית בחמישי (20:30). ברק בכר צפוי להמשיך באותו הרכב עם טהא ועמית ביטון במרכז ההגנה. ויטור יהיה בסגל אך לא צפוי לפתוח

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תמריא היום (שלישי) אחר הצהריים להולנד לקראת המשחק מול פיינורד רוטרדם במסגרת פלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי (20:30). המאמן ברק בכר צפוי לשמור על תבנית ההרכב שגיבש במשחקי החוץ האחרונים באירופה כשישחק עם שלושה קשרי אמצע אגרסיביים ויבנה על השגת תוצאה שתביא את ההכרעה לטרנר בעוד תשעה ימים.

"ברק והצוות המקצועי הכינו אותנו טוב מאוד למשחקי החוץ בקזחסטן ובשבדיה ואנחנו בטוחים שנכיר כל פרט גם של פיינורד", בטוחים השחקנים. מיגל ויטור ערך אמש אימון בצד והוא אמור להיות על המטוס היום. יחד עם זה ספק רב אם בכר ייתן לבלם לפתוח אחרי שנעדר מאימונים כשבועיים.

ההערכה היא שלואי טהא ועמית ביטון יפתחו יחד במרכז ההגנה אחרי שעשו עבודה טובה בצוותא בצמד המשחקים מול נורשפינג. נייג'ל האסלביינק ובן שהר שמכירים היטב את מה שמצפה לשחקני באר שבע במשחק, מרבים לתאר לחבריהם מה מחכה להם בהולנד. ארנסטס שטקוס יחזור אל בין הקורות אחרי שקיבל מנוחה במשחק האחרון בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים שלשום ובקבוצה מעריכים שהוא שחקן המפתח מכיון שמצפה לו עבודה רבה.

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מכין את השחקנים לקראת פיינורד. נייג'ל האסלביינק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully