וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיס קיירמה חתם רשמית לשלוש שנים בהפועל תל אביב

21.8.2019 / 18:02

הקשר הגנאי (21) קיבל את השחרור הבינלאומי ויעמוד לרשות ניסו אביטן כבר במשחק הקרוב. אוראל דגני שוחח עם המאמן: "אפשר לפתוח דף חדש". קבוצת נערים א' של המועדון חנכה את בלומפילד המחודש

ניסו אביטן הפועל תל אביב/עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב השלימה היום (רביעי) עוד החתמה: הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה קיבל את השחרור הבינלאומי וחתם רשמית לשלוש שנים בקבוצה. קיירמה (21), שלא שיחק במפגש האחרון מול הפועל כפר סבא, יעמוד לרשותו של ניסו אביטן החל מהמשחק הקרוב.

במקביל, ניסו אביטן ואוראל דגני שוחחו לפני מספר ימים לראשונה מאז שהמאמן הדיח את הבלם מתפקיד קפטן הפועל תל אביב ואף רמז דגני לא רוצה להישאר מועדון. השיחה הוגדרה כטובה וכעת נעשה ניסיון לקיים בימים הקרובים פגישה נוספת - הפעם בין השחקן להנהלת המועדון על מנת לצאת לדרך חדשה. "שני הצדדים עשו טעויות ובשיחה אחת ראויה אפשר לפתוח דף חדש. במצב של הפועל זאת חובה", אמר אמש גורם במועדון.

בנוגע למצב המקצועי, בשלב זה לא ייערכו שינויים נוספים בסגל, כשהכוונה לצרף בלם וחלוץ נותרה, אם כי יקוב סילבסטר ירד מהפרק בשל העלויות. בשיחות של ראשי המועדון עם סוכנים, הסכום המוקצב לחלוץ ובלם זר הוא כ-150 אלף יורו. יחד עם זאת, בקבוצה יהיו מוכנים לשלם יותר אם יימצא שחקן שירשים במיוחד. הפערים עם שיר צדק אינם ניתנים לגישור בשלב זה וללא השתתפות משמעותית של הפועל באר שבע בשכרו של הבלם, ההעברה לא תוכל לצאת לפועל.

בנוגע לאחמד עאבד, לאחר שבועות רבים שסירב לשמוע על חלוקת שכרו לבסיס ופרמיות, בימים האחרונים משדר הקשר כי ייתכן ויהיה מוכן לדבר על חוזה מקוצץ, מה שעשוי להחזירו לסגל.

(עדכון ראשון: 09:28)

פרנסיס קיירמה, הפועל תל אביב. מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
עכשיו זה רשמי. קיירמה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בתוך כך, קבוצת נערים א' של המועדון זכתה בכבוד הגדול והפכה לקבוצה הראשונה שחונכת את אצטדיון בלומפילד המחודש. שחקני הקבוצה התבקשו ע"י איגוד השופטים לערוך "משחק מדומה" בכדי לבדוק את מערכת ה-VAR באצטדיון. למרות זאת, היה קשה להסתיר את ההתרגשות העצומה של השחקנים והנוכחים במקום, רגע לפני שהפועל תל אביב סוף סוף חוזרת הביתה.

קובי הדדי, שחקן העבר ואביו של בן הדדי שמשחק בקבוצה, נכח במגרש ואמר בהתרגשות: "20 שנה אחרי שכבשתי פה שער, סוף סוף הבן של הגשים לי חלום כשראיתי אותו כובש שער בבלומפילד. מקווה שזה יקרה בשנים הבאות בקבוצה הבוגרת".

עוד בוואלה!

פאניקה בהפועל תל אביב: "מביך, אנחנו פשוט חלשים"

לכתבה המלאה
נערים א' הפועל תל אביב. אתר רשמי
נערים א' על הדשא של בלומפילד/אתר רשמי
נערים א' הפועל תל אביב. אתר רשמי
נערים א' הפועל תל אביב/אתר רשמי
נערים א' הפועל תל אביב. אתר רשמי
נערים א' הפועל תל אביב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully