וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאניקה בהפועל תל אביב: "מביך, אנחנו פשוט חלשים"

20.8.2019 / 8:25

לחץ אדיר במועדון, פחות משבוע לפתיחת הליגה: "כולם עצבניים, לא רואים איך מנצחים את מכבי נתניה". האוהדים קראו להנהלה להתפטר וקיללו את ניסנוב

ניסו אביטן הפועל תל אביב/עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: ניסו אביטן מדבר לאחר ההפסד

"רק" גביע הטוטו? המראות אמש (שני) לאחר ההפסד החמישי ברציפות של הפועל תל אביב בגביע הטוטו, 3:2 להפועל כפר סבא, היו רחוקות מלהיות באווירת המפעל השלישי בחשיבותו בישראל; עשרות מאוהדי הקבוצה חיכו מחוץ לאצטדיון לבעלים שרון ניסנוב וקיללו אותו במשך דקות ארוכות. הם קראו להנהלה ללכת הביתה וזאת לאחר שבמהלך המשחק תלו שלטים באצטדיון עם הכיתוב "גנבים". ואם כל זה לא מספיק, בעוד פחות משבוע מחכה מכבי נתניה במחזור הראשון בליגת העל.

"גביע הטוטו זה לא הליגה, אבל אנחנו מקבלים בראש מהקבוצות הכי חלשות", אמרו במועדון. "זה גם מביך וגם מדאיג". שחקני הקבוצה, שהצליחו לשמור על אופטימיות עד להפסד להפועל כפר סבא, אמרו אחרי המשחק: "כולנו צריכים להסתכל במראה. כל פעם יש תירוץ אחר אבל אנחנו צריכים לנצח במשחקים כאלה. אין מצב שלא, אנחנו פשוט חלשים".

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני עם שחקן הפועל כפר סבא בנג'מין קוקו. יוסי ציפקיס
במועדון ינסו לסיים את הסאגה. דגני/יוסי ציפקיס

בנוסף לכך, הכיוון בהפועל תל אביב הוא שלא להחתים את החלוץ הארגנטיני חואן לסקאנו, שלא הצליח להרשים. עומר דמארי זקוק לזמן כדי להיכנס לכושר ראוי, הקושי לצרף בלם עדיין קיים ובאוויר עדיין מרחפת המתיחות מול אוראל דגני - כל זאת פחות משבוע לפתיחת הליגה.

בנוגע לדגני, גם השחקנים התייחסו לסוגייה: "הקבוצה נראית כמו היחסים עם דגני - הכול באוויר, הכול לחוץ, הכול עצבים ואף אחד לא עוצר את זה. לא רואים איך מנצחים את מכבי נתניה". ייתכן שבמועדון ינסו לשים סוף לסאגה, כשייפגשו עם השחקן וסוכנו.

בקבוצה ינסו לחדש את המגעים עם שיר צדק, אך הסיכויים להגיע איתו להבנות נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully