וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל האסלביינק: "אנחנו לא הולכים 'להחנות את האוטובוס' מול פיינורד"

ההולנדי בטוח בעצמו ובהפועל ב"ש לקראת משחק החוץ: "פיינורד פייבוריטית, אבל לא אכפת לי". פרד רוטן: "לשחק בישראל זה שונה כמעט מהכל"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

פרד רוטן אמנם לא שרד יותר מדי זמן בכדורגל הישראלי, אבל הוא בכל זאת הצליח ללמוד דבר או שניים על ליגת העל מתקופתו הקצרה במכבי חיפה. הבוקר (רביעי) ניתח המאמן ההולנדי את המפגש של פיינורד עם הפועל באר שבע בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, ופרגן לקבוצה מבירת הנגב.

"להרבה קבוצות בישראל יש שחקני התקפה טובים, ובבאר שבע בעיקר", אמר האיש שאימן את פיינורד בעונת 2014/15. "לא היתה לה עונה טובה בשנה שעברה, אבל היא אלופה לשעבר ואחת הקבוצות הטובות בישראל למשך זמן מה. האמינו לי, לשחק בישראל שונה כמעט מהכל".

המאמן ההולנדי הוסיף וסיפר: "יהיה הבדל בשעות, בקיץ הטמפרטורות מגיעות ל-40 מעלות, הדשא מרגיש אחר בהשוואה להולנד והסגנון של הפועל באר שבע שונה מזה של קבוצות בהולנד. היא גם קרובה לרצועת עזה, יש שם אווירה מיוחדת. חשוב להשיג תוצאה טובה בהולנד לפני שמגיעים לישראל. זה מפעל חשוב מאוד למועדון".

ואם רוטן מכיר את ישראל, הרי שנייג'ל האסלביינק מכיר את הולנד. "פיינורד פייבוריטית, אבל לא אכפת לי", אמר נשחקן הפועל באר שבע. "אנחנו ממש לא הולכים 'להחנות את האוטובוס'. יש לנו שחקנים מהירים מקדימה, זה יכול לעזור לנו. בעונה שעברה היתה לנו שנה פחות טובה, אבל עכשיו שוב יש לנו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים. אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי, אבל יכולים גם להחליף אם צריך".

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. יוסי ציפקיס
חוויה מעניינת בישראל. רוטן/יוסי ציפקיס

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: "בטוחים שנכיר כל פרט של פיינורד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully