וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאיד חבשי האריך את חוזהו במכבי חיפה עד 2024: "זה יותר מבית עבורי"

20.8.2019 / 16:24

הבלם בן ה-24, שהפך בעונה שעברה לאחד מעמודי התווך של הירוקים ומונה לאחרונה לקפטן משנה, חתם לחמש שנים. המנכ"ל אסף בן דב: "עאיד שחקן מפתח בבנייה העתידית שלנו על שחקני בית צעירים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה הודיעה: עאיד חבשי האריך היום (שלישי) את חוזהו בחמש שנים, עד קיץ 2024. הבלם בן ה-24 היה חתום לעונה נוספת, אולם החליט לקשור את עתידו במועדון ולחתום כבר כעת על חוזה לחמש שנים.

"מכבי חיפה היא עבורי יותר מבית. היא משפחה, דרך חיים. עבורי זו גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הענק הזה, אני שמח על האמון, שמח להישאר פה בשנים הקרובות, להמשיך ולתת את כל כולי למען המועדון והקהל הנפלא הזה", אמר חבשי לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר החתימה.

עאיד חבשי עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
קיבל תגמול אחרי הפריצה אשתקד. עאיד חבשי עם יעקב שחר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

המנכ"ל אסף בן דב הוסיף: "כחלק מהבנייה שלנו לשנים הבאות, הבסיס מורכב משחקני בית צעירים ועאיד שחקן מפתח במבנה הזה. עאיד גדל במערכת, עבר את כל קבוצות הילדים והנוער, עלה לבוגרים והפך לאחד הקפטנים ושחקן נבחרת. החתמתו לחמש שנים מצביעה על הכיוון שלנו להשאיר את שחקני הבית המובילים הבולטים אתנו לשנים הבאות".

חבשי, קפטן המשנה של הירוקים, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה בגיל 17, אחרי שהיה שותף לזכייה בשני דאבלים רצופים עם קבוצת הנוער של המועדון. במהלך השנים הוא הושאל לבני סכנין, הפועל רעננה ובני יהודה, אבל תקע יתד מחדש בקבוצת נעוריו בעונת 2018/19, בה הפך לאחד מעמודי התווך של מרקו בלבול. בעונה החולפת ערך 31 הופעות ליגה וכבש שער אחד.

בספטמבר 2018 ערך גם הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל. עוד לפני כן רשם 15 הופעות בנבחרת הנוער ו-13 הופעות בנבחרת הנערים.

עוד בוואלה!

סימנים מעודדים במכבי חיפה, וגם סיבה לדאגה: ירדן שועה זומן לבירור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully