וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני היורוליג פרסמו מכתב תמיכה בבלאט: "אתה מהווה מקור השראה להרבה אנשים"

אחרי שפע הודעות התמיכה של הקבוצות, מאמני היורוליג פרסמו מכתב משותף: "יש לך את האומץ והאופטימיות כדי להתגבר על מה שהחיים מעמידים בפניך ולנו יש את הכבוד להיות קולגות שלך". קליבלנד לא פרסמה התייחסות לנושא

עריכת וידאו: מתן חדד

דיוויד בלאט הסעיר אתמול (שני) את עולם הכדורסל כשהודיע במכתב גלוי ומעורר השראה שהוא חולה בטרשת נפוצה, אך למרות המחלה הוא מתכוון להיאבק ולהמשיך לאמן את אולימפיאקוס בעונה הבאה. ההודעה הזו של בלאט עוררה הדים רבים וגרמה לתגובות רבות והזדהות של מועדוני הכדורסל הבכירים באירופה, שכמעט כולם צייצו ושיגרו הודעת תמיכה.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
תמיכה מהקולגות שלו. דיוויד בלאט/דני מרון

אמש, הצטרפו אל התומכים גם מאמני היורוליג שפרסמו לתקשורת מכתב תמיכה במאמן ובו נכתב: "דיוויד, אתה מהווה השראה להרבה אנשים, ובעקבות ההודעה שלך אתה ממשיך להיות כזה בכך שיש לך את האומץ להציג לציבור את המאבק האישי שלך".

"יש לך את האומץ והאופטימיות כדי להתגבר על מה שהחיים מעמידים בפניך. הוכחת את זה בעונה שעברה ואתה דוגמא ומקור השראה לכולם. כמו שכתבת במכתב שלך, מאמנים הם מובילים ומוטיבטורים ולנו יש את הכבוד להיות קולגות שלך. אנחנו מאחלים לך בריאות איתנה ותומכים במסע שלך".

ג'ורדי ברתומאו נשיא היורוליג חיזק גם הוא את בלאט וכתב: "במהלך הקריירה המקצוענית שלו, בלאט נאלץ להתגבר על סיטואציות מכל מיני סוגים ואנחנו בטוחים שהנחישות שלו והגישה החיובית שלו יעזרו לו בזמנים הקשים".

כמעט כל מועדוני היורוליג צייצו הודעות תמיכה בבלאט אחרי ההודעה שלו. הסיפור הזה זכה לכותרות גם בארה"ב ואתרים גדולים כמו CBS, ניו יורק פוסט, ESPN ויאהו ספורט העלו ידיעות בנושא. אפילו בתקשורת המקומית בטורונטו העלו אזכור לבלאט, אך מי שהתעלמה בינתיים ולא התייחסה לנושא היא דווקא קליבלנד מה-NBA, אותה בלאט אימן עונה וחצי והוליך אותה לגמר הפלייאוף ב-2015.

עוד בוואלה!

דיוויד בלאט הודיע במפתיע: "אני חולה בטרשת נפוצה"

לכתבה המלאה

קבוצות היורוליג מצדיעות, קליבלנד התעלמה

שום מילה מצד קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully