וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אופייני לו, הוא אנוכי": פול פוגבה חוטף אש בעקבות הפנדל המוחמץ

סערת הפנדל של מנצ'סטר יונייטד: סולשיאר השאיר את ההחלטה לשחקנים ונוויל "רתח" כשראה את פוגבה (4 החמצות בשנה) בועט במקום רשפורד, שמצדו כבר "שכח מזה". וגם: המספרים והעתיד של אלכסיס

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: פיליפה קוטיניו בבאיירן מינכן

מנצ'סטר יונייטד פספסה אמש (שני) הזדמנות להיות המושלמת השלישית בפרמיירליג אחרי שני מחזורים, לצד ליברפול וארסנל. השדים האדומים הובילו במוליניו מול וולבס משער של אנתוני מרסיאל, ספגו את ה-1:1 מטיל אדיר של רובן נבס ועדיין יכולים היו להכריע, אבל פול פוגבה החמיץ עוד פנדל (68) ורוי פטריסיו שעצר אותו סיים כגיבור הערב של המארחים.

המספרים

* וולבס היא הקבוצה הראשונה שחזרה מפיגור ונמנעה מהפסד מול מנצ'סטר יונייטד בשלושה מפגשי פרמיירליג רצופים.

* אולה גונאר סולשיאר לא ניצח בארבעת משחקיו כמאמן מול וולבס בכל המסגרות, אבל לפחות יש לו תיקו ראשון אחרי שלושה הפסדים (כולל עם קרדיף).

* פול פוגבה החמיץ ארבעה פנדלים מאז תחילת העונה הקודמת - יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג.

* 10 מ-13 שעריו של רובן נבס במדי וולבס הובקעו בבעיטות מחוץ לרחבה. שלושת האחרים היו מהנקודה הלבנה. רק הארי ווילסון (12) וכריסטיאן אריקסן (11) כבשו יותר בתקופה הזו.

* אנתוני מרסיאל הפך לשחקן ה-53 שמגיע ל-50 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות.

* ארון וואן-ביסאקה ביצע יותר תיקולים (7) ויותר מסירות בחצי המגרש של היריבה (62) מאשר כל שחקן אחר בפרמיירליג במחזור השני.

* הגיל הממוצע של הרכב מנצ'סטר יונייטד במוליניו היה 24 שנים ו-173 ימים. זה ההרכב הכי צעיר של הקבוצה מאז מחזור הסיום של עונת 2016/17 מול קריסטל פאלאס (22 שנים ו-284 ימים).

עוד בוואלה!

וולבס ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1, פול פוגבה החמיץ פנדל

לכתבה המלאה
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
למה, הו, למה?. פול פוגבה המתוסכל לאחר החמצת הפנדל/רויטרס

התגובות

אולה גונאר סולשיאר, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, סיכם את המשחק: "במחצית הראשונה ההופעה שלנו הייתה בוגרת, במחצית השנייה טיפה רשלנית. אנחנו משתפרים, זו קבוצה צעירה שעוד תלמד".

על הדיון שהתנהל לפני הפנדל אמר המאמן: "פוגבה ורשפורד הם בועטי פנדלים מדופלמים, זה תלוי בהם. לפעמים שחקנים מרגישים שיש להם מספיק ביטחון כדי לבעוט. פול כבש הרבה פנדלים עבורנו. אני אוהב שחקנים בטוחים שמגיעים בתחושה שהם יכולים לעשות את זה".

המאמן התייחס גם לאלכסיס סאנצ'ס שנותר מחוץ לסגל ואמור לעבור בהשאלה לאינטר: "נראה מה יקרה בשבועיים הקרובים. כרגע הוא שחקן שלנו".

מרכוס רשפורד הגיב גם הוא לעניין הפנדל: "פול רצה לקחת את הבעיטה, זה פשוט מאוד. כל אחד יכול להחמיץ, זה דבר נורמלי. אנחנו כבר שכחנו מזה. אם אתה רוצה לבעוט, תבעט. אני לקחתי על עצמי בשבוע שעבר ואין לי בעיה שפול לקח את זה הפעם".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נותן גיבוי לפול פוגבה ובטוח שהצעירים עוד ילמדו. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

שחקן העבר גארי נוויל צייץ אחרי החמצת הפנדל של פוגבה: "ידעתי את זה!! למה, הו, למה?". לאחר מכן הוא אמר: "לפני שהוא לקח את הפנדל רתחתי מכעס. זה אופייני לו, הוא אנוכי. למה יש דיון לגבי מי לוקח את הפנדל? אני לא אוהב את זה. אסור שיהיה דיון כזה. פוגבה החמיץ ארבעה פנדלים ב-12 החודשים האחרונים. אני רוצה להאמין שהיה לו את הצ'אנס שלו. רשפורד כבש בשבוע שעבר אז שייקח את הפנדל. אבל לא היה שם מנהיג. משהו היה לא בסדר. הם לא הצליחו לקבל החלטה. בהתחלה כעסתי על פוגבה, אבל כשנזכרתי בפנדל מול צ'לסי בשבוע שעבר זה הרגיש מוזר".

הפרשן שלצדו ג'יימי קראגר התייחס גם הוא לחוסר ההחלטיות לגבי הזהות של בועט הפנדל ואמר: "אם אתה המאמן ואתה אומר לשחקנים שיחליטו ביניהם, זה נראה נורא במגרש כשאנשים מתווכחים לגבי פנדלים. מרכוס רשפורד בעט כמה פנדלים נהדרים, סולשיאר צריך להיות חזק מספיק כדי להגיד לפוגבה שרשפורד בועט את הפנדלים כי זה מה שייתן לקבוצה סיכוי טוב יותר לנצח. אני מקווה שסולשיאר לא אמר להם להחליט ביניהם. יותר מדי מונח על הכף בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully