וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיכאל אוחנה סובל מקרע ברצועה הצולבת וסיים את העונה

19.8.2019 / 10:51

הקשר שנפצע אמש מול באר שבע, עבר בדיקת ה-MRI, ואובחן לו קרע ברצועה הצולבת של הברך. משה חוגג ניסה לעודד אותו: "זה שובר לב, אבל אנחנו כאן לצידך לאורך כל תקופת השיקום. בריאותך היא החשובה כרגע"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מיכאל אוחנה, קשר הרכש של בית"ר ירושלים, סיים את העונה בצורה טרגית במיוחד. אוחנה, שנפצע אמש (ראשון) במשחק של הקבוצה מול האקסית הפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו, עבר בדיקת MRI בלילה שאבחנה לשחקן קרע ברצועה הצולבת של הברך. המשמעות היא שאוחנה ייעדר חודשים ארוכים וסיים למעשה את העונה עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה למחזור הפתיחה של הליגה, בו הוא היה אמור לפגוש שוב את באר שבע.

בעלי הקבוצה, משה חוגג, שוחח עם מיכאל לאחר תוצאות הבדיקה, עודד אותו ואמר לו: "זה שובר לב, אבל אנחנו כאן לצידך לאורך כל תקופת השיקום, בכל מה שתצטרך. אנחנו מחכים לך ויודעים שתצא מזה חזק. הבריאות שלך היא החשובה כרגע, ותתמקד בה".

בית"ר, שעד עתה רצתה לצרף רק בלם ומגן שמאלי לסגל שלה, תצטרך להיערך מחדש וכעת בניון ורוני לוי יעמלו על חיפוש של חיזוק בחלק ההתקפי של הקבוצה. בית"ר רכשה רק הקיץ את אוחנה, שהפך לרכש היקר בתולדות המועדון, ששילם עבורו 2 מיליון יורו תמורת 50 אחוז מהכרטיס. אוחנה גדל בבית"ר, אך את הפריצה שלו עשה במ.ס. אשדוד עד שנרכש על ידי אלונה ברקת ב-2016. ב-6 בנובמבר 2016 זומן אוחנה לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת, על ידי המאמן דאז אלישע לוי אך רשם רק הופעה אחת במדים הלאומיים.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. דני מרון
פציעה חמורה משחשבו. מיכאל אוחנה/דני מרון

דוד קלטינס מיהר בירידה למחצית לבדוק מה מצב חברו מיכאל אוחנה ,כמו גם ברק בכר ולא מעט מאנשי באר שבע, ששבו בסיום לאנשי בית"ר והתעניינו בשלומו של הקשר. שי קונסטנטין אמר בסיום המשחק אמש: "יש דברים שהם מעבר לכדורגל".

על קבוצתו אמר המגן: "כל מי שמשחק סומכים עליו, מי שלובש את החולצה עם הסמל של בית"ר נותן הכל ועושה את העבודה. מה עושה אותנו? אנחנו מקשיבים להוראות של המאמן, ריכוז, יכולת יש וכישרון יש, צריך להמשיך עם זה. באר שבע שיחקו עם שלושה בלמים, אנחנו מתאימים את עצמנו ליריבות ולשיטות שלהם, כמו שעשינו היום. רוני מכין אותנו מצוין, אנחנו עובדים ומביאים את כל מה שיש לנו".

על העובדה שבאר שבע סוס שחור של בית"ר בליגה אמר: "לא מתייחסים לנתונים שהיו בעבר, מתייחסים ממשחק למשחק. יש כאן קבוצה צעירה, אף אחד לא מרים את האף, כולם באים ללמוד, לעבוד ולהתקדם. לא מצהירים יותר מדי, מתרכזים במשחק הקרוב נגד באר שבע בליגה".

עוד בוואלה!

מחשבים מסלול מחדש: בית"ר ירושלים נערכת לעונה ללא מיכאל אוחנה

לכתבה המלאה
שלום אדרי בית"ר ירושלים. דני מרון
הפך לגיבור הלא צפוי של בית"ר. שלום אדרי חוגג/דני מרון

הפציעה של אוחנה העיבה על מצב הרוח בסיום. בצוות המקצועי הבינו רק לאחר המשחק כי אור זהבי לא יוכל לשחק בשבוע הבא ליגה בעקבות הרחקתו והיה כעס גדול. טל בן חיים חוזר השבוע לאימונים מלאים אך הסיכויים שיוכל לשחק נמוכים, כאשר אופיר קריאף שנכנס אתמול אמור לשחק לצידו של אנטואן קונטה במחזור הפתיחה. רוני לוי התייחס לכך בסיום ואמר: "זאת בעיה, ננסה למצוא פיתרון למשחק הקרוב, אין לנו ברירה אחרת. אנחנו רוצים בלם, טל בן חיים כרגע לא כשיר, נמצא את הפתרונות שלנו".

מי שזכה למחמאות בסיום הוא שלום אדרי, שמקבל השנה בבית"ר את הזדמנות חייו. אדרי נראה בטירוף מהרגע שעלה למגרש וגם בסיום אך בבית"ר ירצו כעת להוריד אותו לקרקע: "הוא לא רגיל לאנרגיות כמו שהיו כאן הערב, מצד אחד זה מוציא ממנו המון, מצד שני צריך כל הזמן יהיה לאפס אותו". המאמן רוני לוי נשאל על אדרי בסיום ואמר: "הוא שחקן צעיר ואני לא נכנס להגדרות כאלה או אחרות אחרי משחק או שניים, הוא צריך להתמיד ולעבוד קשה כדי לשמור על המקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully