וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יאניוטיס עשוי להחמיץ את מחזור הפתיחה, שביעות רצון מטיבי

19.8.2019 / 6:51

לחץ גדול השתחרר אחרי הניצחון בקרית שמונה. בקבוצה מקווים שהשוער היווני לא סובל משבר, כאשר דניאל טננבוים עשוי לפתוח במקומו מול נס ציונה. אילון אלמוג עשוי להישאר ולא לצאת לעוד עונת השאלה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- יאניוטיס נפצע, במכבי תל אביב מקווים שלא מדובר בשבר.

- איתן טיבי הרשים ועשוי לפתוח בשבת מול נס ציונה.

- אילון אלמוג צפוי להישאר במכבי ולא לצאת לעוד עונת השאלה.

seperator

לחץ גדול השתחרר במכבי תל אביב אחרי הניצחון הדחוק אמש (ראשון) בקרית שמונה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. אף שמדובר רק בגביע הטוטו, בקבוצה לא זלזלו לרגע בהתמודדות בשל התקופה האחרונה.

המאמן ולאדן איביץ' והצוות שלו היו דרוכים מאוד לפני המשחק אתמול והיה קיים חשש גדול מהמשך ההפסדים אחרי התוצאות העגומות מול סודובה. "את המשחק הזה היה צריך לנצח ולא משנה איך ובאיזה איכות של כדורגל", אמרו אמש במועדון. "השחקנים היו בלחץ והביטחון העצמי ירד. הפסד היה רק מעצים את כדור השלג שמתגלגל".

בסיום המשחק ניגשו השחקנים אל עשרות האוהדים שליוו אותם לצפון וזרקו לעברם את חולצות המשחק כאות הערכה על האמון שהביעו בהם למרות התקופה הרעה.

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני ההפסדים באירופה"

לכתבה המלאה
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב עם ניק בלקמן. סוכנות ג'יני
הרוויח את המקום בהרכב גם למשחק בליגה? טיבי/סוכנות ג'יני

בקבוצה ישלחו היום את השוער אנדראס יאניוטיס לצילום כף רגלו לאחר שנפצע אתמול בדקות הראשונות ולא יכול היה להמשיך. בקבוצה מקווים כי מדובר רק בחבלה ולא בשבר. כך או אחרת מי שנכנס לשער היה דניאל טננבאום שהציג יכולת טובה והופעה שקטה ובטוחה כך שאם יאניוטיס ייעדר קצת, זה לא יהיה אסון עבור הצהובים.

מי שהציג יכולת טובה בהגנה הוא איתן טיבי, ששיחק גם כבלם וגם כמגן ימני ונראה כי הוא קנה לעצמו מקום בהרכב במחזור פתיחת העונה בשבת מול סקציה נס ציונה.

אילון אלמוג, שפתח ונגח את הכדור אותו הדף שוער קרית שמונה זיגוס ברטקוס לשערו, עשוי להישאר בקבוצה ולא לצאת לעונת השאלה נוספת. עדן קארצב לעומתו צפוי לצאת בהשאלה לעונה נוספת בעיקר אם עסקת מכירת דור פרץ לרוסיה לא תיסגר והוא יישאר במכבי תל אביב. קארצב לא נספר אתמול על ידי איביץ' שלא לקח אותו לקרית שמונה. אלירן עטר שחזר להרכב הציג משחק סביר ועשה כמה פעולות טובות. בקבוצה גם היו מרוצים מההצבה של ניק בלקמן כחלוץ המטרה אף שהוא לא כבש.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
עשוי להישאר ולא לצאת לעונת השאלה נוספת. אילון אלמוג/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully