וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני ההפסדים באירופה"

18.8.2019 / 21:15

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון, אבל לא מהיכולת ב-0:1 בקרית שמונה: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר". דגו: "לא היינו קיימים התקפית"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
לוקח אחריות על ההדחה מאירופה. איביץ'/סוכנות ג'יני

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) לגמר גביע הטוטו. הצהובים, שהגיעו למעמד הזה בזכות הניצחון באלוף האלופים מול בני יהודה, גברו 0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ בזכות שער עצמי של זיגוס ברטקוס. אנדראס יאניוטיס נפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף על ידי דניאל טננבאום.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "הניצחון תמיד חשוב, גם נגד סודובה היה חשוב לנצח, אבל הפסדנו. היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני ההפסדים האלה. ניצחנו היום, אבל אני לא מסופק מהמשחק. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולעבוד טוב יותר. אנחנו צריכים לחזור למקום בו היינו בסוף העונה שעברה. הליגה מתחילה בשבוע הבא. אנחנו צריכים להכין את עצמנו כדי להיות מוכנים לליגה.

על ההדחה מאירופה אמר איביץ': "הפסדנו פעמיים לסודובה, המשחק הביתי היה הבעייתי. אם מפסידים כמו שהפסדנו במשחק השני, אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים. החמצנו מצבים מצוינים והם כבשו משום דבר. זה המשחק הראשון שהיה הבעייתי. אנחנו צריכים להיות כנים בפני עצמנו ולהבין מה הבעיה ולעבוד קשה. אני תמיד לוקח אחריות, אני המאמן וברור שאני אחראי גם על ההדחה מאירופה. זו תחילת העונה, הגענו אחרי פתיחת העונה לשחק במשחקים רשמיים באירופה ואני בטוח שנתנו את המיטב, אבל זה לא היה מספיק כדי לעבור שלב באלופות כי הפסדנו לקלוז' ואז לסודובה". על דור פרץ אמר איביץ': "אני לא יודע".

שוער הצהובים דניאל טננבאום: "אני מרגיש טוב, אני עושה את המקסימום באימונים ואני צריך להיות מוכן. כשיש לי אפשרות לשחק אני יכול לעשות את המיטב שלי. אני חושב שהכול יהיה בסדר עם יאניוטיס ואני מקווה שהכול יהיה בסדר איתו. אני מוכן. כשתהיה לי הזדמנות לשחק, אני אתן את מה שאני יכול. זו לא העונה הראשונה שלי פה, אני פה עונה רביעית".

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לא היה מרוצה מהקבוצה שלו. דגו/סוכנות ג'יני

מאמן קרית שמונה מסאי דגו אמר: "לא היינו קיימים התקפית, אבל בסדר. אני מאמין שנשפר את מה שצריך ונגיע מוכנים לליגה. רציתי מאוד לעלות, היינו טובים בכל המשחקים חוץ מאשר במשחק מול הפועל חיפה. מכבי תל אביב הגיעה ליותר מצבים מאיתנו, אבל אנחנו נהיה קבוצה חזקה ודינמית כמו שאני רוצה.

"אנחנו לא ב-100%, אבל זה רק מחזור ראשון. השתפרנו והרמנו את הרמה לאורך המשחקים. יש פה קבוצה טובה, קבוצה חזקה. אני מקווה שנביא את זה לליגה. אם יהיה שחקן שיכול לשדרג אותנו, נביא אותו. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים בקבוצה. אם נמצא את השחקנים המתאימים אנחנו נביא אותם".

על האפשרות שאילון אלמוג יצטרף לקרית שמונה אמר דגו: "אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב ואני מתייחס רק לשחקנים של קרית שמונה. ברגע שהוא ישוחרר ממכבי תל אביב, אנחנו נשמח לקבל שחקן כזה. אבל כרגע הוא שחקן מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully