וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: ללא יוקיץ', סרביה ניצחה ביוון וזכתה בטורניר אקרופוליס

בוגדן בוגדנוביץ' היה מצוין עם 28 נקודות ודאג ל-80:85 אחרי הארכה אל מול 18 אלף איש באתונה. 20 נק' של יאניס לא הספיקו מנגד

שחקן נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו. AP
יש עוד עבודה. יאניס/AP

שתיים מהפייבוריטיות לזכות באליפות העולם הקרובה, סרביה ויוון, נפגשו הערב (ראשון) באואקה בגמר טורניר אקרופוליס, אל מול 18 אלף איש משולהבים שהעניקו למפגש אווירה של משחק רשמי, ולא של משחק הכנה. בסופו של דבר, אף שחסרה את ניקולה יוקיץ', ניצחה סרביה 80:85, הצהרת כוונות של ממש לקראת המונדובאסקט בסין.

המשחק הלך צמוד בשלושת הרבעים הראשונים, כשמצד אחד בלטו האחים יאניס ותנאסיס אנטטוקומפו, ומנגד גילה בוגדן בוגדנוביץ' יכולת מצוינת שהשאירה את סרביה בעניינים. שלשה שלו קבעה 63:67 לסרבים, שתי דקות לסיום, המארחת לא הרימה ידיים ותנאסיס אנטטוקומפו צלף שלשה 12 שניות לבאזר, שאיזנה ל-72:72 ושלחה את המשחק להארכה. שם דאגו בוגדנוביץ' ונמניה בייליצה לסגור עניין ולסדר ניצחון יוקרתי. הראשון סיים עם 28 נקודות ו-7 ריבאונדים, השני תרם 18 ו-14 ריבאונדים. יאניס סיים עם 20 נקודות, אחיו הוסיף 17 וניק קלאתיס 15.

מלבד ההפסד היה רגע מדאיג נוסף ליוונים, ממש בפתיחת המשחק, כשיאניס אתנאיו צנח לפרקט, אחז בברכו השמאלית וירד לחדרי ההלבשה. קוסטס סלוקאס כבר נמצא בספק לאליפות העולם, כשקוסטס פפאניקולאו ויואניס פפאפטרו שלא היו בכשירות מלאה לא שיחקו הערב, כדי לאפשר להם לנוח.

במשחק על המקום השלישי חזרה טורקיה מפיגור בן 16 נקודות, בדרך ל-70:72 על איטליה. ג'די עוסמאן בלט עם 20 נקודות, אלסנדרו ג'נטילה קלע 26 למפסידה.

עוד בוואלה!

צפו: נבחרת ארצות הברית גברה על ספרד 81:90 במשחק ההכנה הראשון שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully