וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ניוקאסל נגד סטיב ברוס: "תפטרו אותו לפני שזה יהיה מאוחר מדי"

אחרי ההפסד 3:1 בנוריץ', אוהדי המגפייז תקפו את המאמן והאשימו אותו בתצוגת הנפל: "זה היה פתטי. אנחנו מתקרבים לצ'מפיונשיפ"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-2:2 בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם

המחזור השני בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שבת) ובאחד מהמשחקים המסקרנים של השבת קיבלנו את העולה החדשה נוריץ', שהשיגה ניצחון ביתי ראשון בפרמיירליג מאז מאי 2016 עם 1:3 ביתי על ניוקאסל המאכזבת. טימו פוקי כיכב עם שלושער שהעלה אותו לראש טבלת מלך השערים בצוותא עם ראחים סטרלינג, שלכל אחד מהם ארבעה שערי ליגה עד כה. אבל עם כל הכבוד לקנריות, מירב הבאזז התקשורתי במשחק הזה הופנה כלפי ניוקאסל של סטיב ברוס, שנראתה רע מאוד והשלימה הפסד שני ברציפות.

מינויו של ברוס בן ה-58 למאמן המגפייז בקיץ הפתיע רבים. הוא הגיע אחרי מספר עונות בינוניות בצ'מפיונשיפ ונכנס לנעליו הגדולות של רפא בניטס, שעזב. אם ההפסד הביתי 1:0 לארסנל במחזור הראשון עוד נחשב לנסלח ומתקבל בעיני האוהדים והתקשורת, אחרי ההפסד אתמול נראה שהמתקפה על המאמן כבר החלה באופן רשמי. "תפטרו אותו עכשיו, לפני שזה יהיה מאוחר מדי", אמר אחד האוהדים בטוויטר וזכה למאות לייקים ולעשרות שיתופים. "זה פתטי, אני מבין שתכף נשחק שוב בצ'מפיונשיפ", הוסיף אוהד אחר.

באתר האוהדים "טון ארמי" הוסיפו ניתוח טקטי להפסד, וניסו להסביר את ההבדלים בין בניטס לברוס: "האוהדים תקפו את בניטס על 'סגנון הגנתי', אבל הוא הצליח לסיים את העונות הקודמות במקום מכובד (מקום 10 בעונה הראשונה, 13 בשנייה). היכולת הטקטית של ברוס אפילו לא מתקרבת לזאת של בניטס. עם הסגל הנוכחי, סגל חלש וחסר כישרון ובלי טקטיקן גאון כמו בניטס, אפשר כבר להשלים עם הירידה".

מאמן ניוקאסל סטיב ברוס. GettyImages
האוהדים לא מתים עליו. סטיב ברוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully