וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילקאי גונדואן זעם ותקף את החלטת ה-VAR: "צריך לשנות את החוקים"

קשר מנצ'סטר סיטי העלה תמונה עם צילום מסך בו נראה שגם שחקן טוטנהאם, אוליבר סקיפ, נגע בידו ב-2:2 באיתיחאד: "קשה לקבל את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי איבדה אומנם אמש (שבת) שתי נקודות יקרות ב-2:2 מול טוטנהאם, אבל הציגה משחק שהיה קרוב למושלם וגם מסתיים אם ניצחון, לולא מערכת ה-VAR גזלה את השער של גבריאל ז'סוס בתוספת הזמן. הנתונים הסטטיסטיים של המשחק הזה פשוט מדהימים ומסגירים את פערי הרמות שהיו, לפחות אתמול, בין קבוצות הפאר ממנצ'סטר ולונדון.

כמעט כל שחקני סיטי הגיבו במדיה החברתית לתוצאת המשחק, וכמובן הביעו את אכזבתם מפסילת השער על ידי ה-VAR. אילקאי גונדואן תקף את ההחלטה וצירף צילום מסך בו נראה שלא רק אמריק לאפורט נגע בידע במהלך שלפני השער הפסול, אלא גם שחקן טוטנהאם אוליבר סקיפ.

"קשה לקבל את החלטת ה-VAR הזאת", הסביר הקשר הגרמני. "כל שחקן תוקף שנוגע בידו, בצורה מכוונת או לא, נשרקת לו עבירת יד? ואם אתה שחקן ההגנה אז זה בסדר, אין שריקה? זה פוגע רק בקבוצה התוקפת. לדעתי צריך לשנות את החוקים. שיחקנו מעולה, אבל המזל לא היה לצידנו הפעם. אם נמשיך לשחק ככה ולא נאבד את הביטחון, הניצחונות יבואו".

הציוץ של אילקאי גונדואן

המספרים

* מנצ'סטר סיטי בעטה 30 פעמים לשער, הכי הרבה שיריבה של טוטנהאם של טוטנהאם בעטה מולה מאז פולהאם בנובמבר 2011.

* ראחים סטרלינג היה מעורב בשבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים שלו מול טוטנהאם בכל המסגרות (שישה שערים ובישול). הוא גם כבש חמישה שערים בארבעת משחקי הבית של סיטי מול הספרס.

* סטרלינג הבקיע בארבעה משחקים רצופים עבור הקבוצה שלו בכל המסגרות לראשונה בקריירה שלו.

* קווין דה בראונה כבר עם שלושה בישולים בשני משחקי פרמיירליג העונה, אחד יותר מכל העונה שעברה.

* סרחיו אגוארו הבקיע 97 שערים באיתיחאד בפרמיירליג, זה הנתון השלישי הכי גבוה עבור שחקן באותו אצטדיון. אלן שירר כבש אותו מספר שערים בסט ג'יימסס פארק עבור ניוקאסל, תיירי הנרי 114 שערים בהייבורי ו-וויין רוני 101 באולד טראפורד.

* לוקאס מורה היה מעורב ישירות בחמישה שערים מתוך חמשת המשחקים האחרונים של טוטנהאם בכל המסגרות (ארבעה שערים ובישול), אותה כמות שבה הוא היה מעורב ב-20 המשחקים הקודמים.

* לוקאס מורה כבש 19 שניות אחרי שנכנס כמחליף. טוטנהאם כבשה בשתי הבעיטות היחידות שלה למסגרת.

עוד בוואלה!

גווארדיולה זעם על ה-VAR, דה בראונה: "אני אוהב שהמשחק זורם, זה אבסורד"

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מעורב כמעט בכל דבר טוב שקורה לסיטי. סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully